2014 08 20

Kančios dėl „puponautų“ – auklėjimo trūkumas?

Vaikų tėvai vėl rašo atsišaukimus apie prekybon grįžusius „puponautus“. Rinkodaros žinovas, ISM universiteto dėstytojas Mindaugas Lapinskas „Žinių radijui“ teigė, jog visada atsiras žmonių, kuriems tai bus nepriimtina.
Puponautai
Puponautai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Tas pats žmogus gali skųstis dėl žaidimų telefonuose, planšetinių kompiuterių. Taip, vaikai mokosi socializuotis, taip, jiems rūpi, ką kiti turi, ir vienintelis būdas to išvengti – patiems tėvams juos auklėti. O ne skųstis ir ieškoti priešų“, – įsitikinęs M.Lapinskas.

Tiesa, Reklamos įstatymas nurodo, kad draudžiama tiesiogiai kviesti vaikus daryti poveikį tėvams ir kitiems asmenims, kad šie nupirktų reklamuojamų prekių, taip pat tiesiogiai skatinti vaikus pirkti prekes ar paslaugas, pasinaudojant jų patiklumu. 

„Tačiau įstatyme yra žodis tiesiogiai, kas reikštų – paprašyk tėvų, kad pirktų. Kiek teko matyti reklamas, tai yra pranešimas, kad „puponautai“ atvyko. Vaikai jų nori, bet niekas tiesiogiai jų neragina. Kita vertus, tokiuose įstatymuose, pamatyčiau braižą tų, kurie uždraudė pardavinėti energetinius gėrimus nepilnamečiams, – kalbėjo M.Lapinskas.      

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis