2020 04 16

Karantino metu bendrovė „Ignitis“ siunčia žinutę: likite namuose ir savo bei artimųjų sąskaitas apmokėkite internetu

Pusė milijono vartotojų – tiek žmonių jau naudojasi bendrovės „Ignitis“ savitarnos paslauga ir už elektrą, vandenį, šiukšlių išvežimą, televiziją bei kitas paslaugas atsiskaito internetu. Bendrovės atstovai pastebi, kad karantino metu net trečdaliu išaugo savitarnos naudotojų skaičius. Taip pat padidėjo pridedamų sąskaitų skaičius. Tai leidžia daryti prielaidą, jog internetu saugiai už paslaugas mokantys žmonės saugo ir savo artimuosius: mokėdami patys, sumoka ir jų mokesčius. Beje, šiuo metu savitarnoje netaikomi jokie komisiniai – tai galios tol, kol Lietuvoje tęsis karantinas.
„Ignitis“ savitarna
„Ignitis“ savitarna / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Naudotis „Ignitis“ savitarnos paslaugomis gali tiek įmonės, tiek privatūs vartotojai. Pastariesiems siūloma ne tik sumokėti mokesčius, bet ir pratęsti sutartis, užsisakyti ir atsisiųsti reikiamas pažymas, sutartis, pratęsti jas, taip pat keisti turimą planą, elektros įvado galią, laikinai nutraukti elektros tiekimą, užsisakyti pažymą apie nevartojamą elektrą, pildyti prašymą elektrai ar dujoms įvesti.

Šiuo metu „Ignitis“ savitarnoje susikūrus paskyrą ir prisijungus vartotojui patogiu būdu galima sumokėti praktiškai už visas Lietuvoje teikiamas suteiktas paslaugas – tiek didelių tiekėjų, tiek ir mažesnių.

Kompiuterio ekrano nuotr./„Ignitis“ savitarna ir prisijungimo būdai
Kompiuterio ekrano nuotr./„Ignitis“ savitarna ir prisijungimo būdai

„Esame sudarę sutartis su daugiau nei 250 įmonių, teikiančių paslaugas Lietuvos gyventojams. Savitarnoje galima atsiskaityti ir už visoje Lietuvoje teikiamas paslaugas, kurias siūlo tokios įmonės kaip, pavyzdžiui, „Telia“, „Tele2“, „Ergo“, taip pat ir už mažesnių įmonių paslaugas, pavyzdžiui, „Švenčionių energija“, „Giraitės vandenys“ ir panašių“, – sakė „Ignitis“ Skaitmeninių kanalų departamento vadovas Gediminas Molis.

Karantinas – geras laikas keisti įpročius

Nors savitarnos paslaugų pakete – ne tik mokesčiai, jie kol kas vartotojus domina labiausiai. Įprastai mokėjimo platformoje atsiskaitant už elektrą ir dujas nėra taikomas komisinis mokestis, o mokėjimas už kiekvieną kitą namų ūkio sutartį klientui kainuoja 0,15 Eur. Tačiau šiuo metu jis netaikomas – nemokamai apmokėti visas savo sąskaitas bus galima tol, kol tęsis karantinas.

„Norime paskatinti žmones likti namuose ir saugoti save bei savo artimuosius. Jau pastebėjome, kad per karantiną išaugo savitarnos vartotojų skaičius, taip pat padidėjo apmokamų sąskaitų kiekis. Tai rodo, jog žmonės ir patys daugiau moka mokesčius internetu, ir greičiausiai padeda saugiai atsiskaityti savo artimiesiems, kurie iki šiol tai darydavo kitur – prekybos vietose ar pašto skyriuose“, – sakė G.Molis.

Bendrovės „Ignitis“ turima statistika rodo, kad pagal atsiskaitymo būdus savitarna yra populiariausias. Vis dėlto iki šiol net 30 proc. vartotojų už paslaugas vis dar atsiskaito „Perlo“ terminaluose arba prekybos centruose. Daugiausia tokių vartotojų yra 45 metų ir vyresnės moterys (55 proc.), gyvenančios mažesniuose miesteliuose ir kaimo vietovėse.

Iki šiol 30 proc. vartotojų už paslaugas vis dar atsiskaito „Perlo“ terminaluose arba prekybos centruose. Daugiausia tai – 45 metų ir vyresnės moterys.

Pasak G.Molio, bendrovės turimi duomenys leidžia teigti, kad nemaža dalis tokių „gyvuose“ taškuose mokesčius vis dar mokančių žmonių yra įpratę atsiskaityti grynais pinigais.

„Lygiai toks pat įprotis yra mokėti bankiniais pavedimais. Ir vieniems, ir kitiems žmonėms sunku pereiti prie savitarnos, nes jie tiesiog įpratę kitaip. Vis dėlto privalumų mokant internetu savitarnoje yra labai daug. Vienas jų – kad mokėjimai ten paskaičiuojami automatiškai. Nereikia nieko perrašinėti iš knygučių. Vieną kartą įvedus komunalinių ir kitų paslaugų tiekėjų sutarčių informaciją, vėliau vienintelis dalykas, kurį reikia nurodyti, yra suvartotas kiekis (vandens, elektros ar pan.). Tai leidžia išvengti klaidų – sistema paskaičiuoja tiksliai, todėl jūs nepermokėsite arba priešingai – nesumokėsite per mažai, o tik tiek, kiek reikia“, – sakė „Ignitis“ atstovas.

Ateityje savitarnoje atsiras ir elektroninė parduotuvė

Siekiant suteikti vartotojui kuo daugiau privalumų, ateityje bendrovės „Ignitis“ savitarnoje bus galima užsisakyti ir daugiau paslaugų, taip pat įsigyti skirtingus „Ignitis“ įmonių grupės siūlomus produktus.

„Norime, kad vartotojas visas „Ignitis“ teikiamas paslaugas ir prekes galėtų įsigyti patogiai ir vienoje vietoje – savitarnoje. Todėl ateityje planuojame vartotojams pasiūlyti galimybę nusipirkti, pavyzdžiui, dujinius ar elektrinius šildymo katilus. Taip pat matyti, kiek energijos vartotojui pagamino jo turimi saulės kolektoriai per dieną, mėnesį ir metus“, – apie savitarnos paslaugos plėtros planus sakė G.Molis.

Apsilankykite https://www.ignitis.lt/savitarna

Karantino metu senjorams rekomenduojama*

  • likti namuose;
  • neiti į viešas vietas (prekybos centrus, turgavietes, bažnyčias, poliklinikas ar vaistines);
  • venkite kontaktų su artimaisiais: vaikais, anūkais, kurie dažnai koronaviruso simptomų nejaučia, bet gali užkrėsti rizikos grupėje esančius žmones, t.y. jus;
  • mokesčius apmokėkite patys arba paprašykite tai už jus padaryti artimųjų internetu savitarnos platformose;
  • Leiskite jumis pasirūpinti kitiems: maistą ir kitas būtinas prekes gali atvežti artimieji, kaimynai ar savanoriai ir saugiai (be kontakto) palikti viską už durų

*Informacija pateikta iš www.karantinas.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis