2018 08 05

Karas dėl sostinės reklamos: A.Zuokas „dėl orgazmų“ užsimojo išmesti P.Poderskį iš savivaldybės pastato

Aistros dėl sostinės reklamos nerimsta. Praėjusią savaitę ji užkliuvo Vyriausybės kancleriui, o savaitgalį – ir buvusiam Vilniaus merui Artūrui Zuokui. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos narys Markas Adamas Haroldas sekmadienį feisbuke paskelbė susirašinėjimą tarp buvusio sostinės mero Artūro Zuoko ir Vilniaus savivaldybės administracijos direktoriaus Povilo Poderskio.
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija

„Zuokas kažkodėl sugalvojo, kad vienas pagrindinių savo kampanijos akcentų bus karas prieš orgazmus. Vardan pilietinio judėjimo „Vilnius be orgazmų“ buvęs meras siekia net išmesti Administracijos direktorių Povilą Poderskį iš savivaldybės pastato. Nes gi Popiežius atvyksta, or something. Kažin“, – feisbuke rašė M.A.Haroldas, paskelbdamas, ką A.Zuokas rašė P.Poderskiui.

Jis paviešino laišką, kuriame buvęs sostinės meras A.Zuokas adresatui, rašo štai, ką: „Po „Go Vilnius“ pranešimo apie „Vilnius G taškas“ reklamą ir tamstos pasisakymą apie „socialinę atsakomybę’’ ir ,,pasaulio gerinimą’’ kilo rimtas nepritarimas.

Miesto Tarybos frakcijos sutarė dėl interpeliacijos pačiam ir rezoliucijos merui, dėl „GO Vilnius“ vadovo atleidimo.

Tačiau, tamsta esate geras AD. Ką daryti. „Go Vilnius“ vadovė sako, kad dar gali sustabdyti reklamą.

Pačiam reikėtų sukviesti pirmadienį frakcijų atstovus ar pasitarti telefonu ir atsižvelgus į visuomenės nuomonę, sustabdyti šią reklamą tolimesnėms diskusijoms. Tai būtų protinga ir išmintinga.

Lauksiu komentarų. Pirmadienį bus jau vėlu“.

M.A.Haroldas gavo P.Poderskio atsakymo A.Zuokui kopiją ir mano, kad jos paviešinimas yra etiškas, net jeigu A.Zuoko „partietės vadovaujama Etikos komisija vėl stengsis nubausti“ jį už savo darbo atlikimą.

Subtiliai įgėlė

„Ponios ir ponai. Čia tikras ir neredaguotas Poderskio laiškas Zuokui apie orgazmus“, – feisbuke skelbia jis, pridėdamas atsakymą A.Zuokui.

„Atsiprašau, savaitgalį stengiausi pailsėti šiek tiek. Savaitė tikrai pasitaikė įtempta. Nebuvo tikslu pasakyti, kad reklama "socialiai atsakinga“, nors panašu, kad tai tuoj taps visiška tiesa: tamsūs, prastai išsilavinę, veidmainiai „gero oro“ katalikai pradeda atrasti, kad pokalbis apie seksualumą yra galimas ir sveikintinas. O seksas tai nėra lygu prekybai žmonėms ir prostitucijai.

„TGo Vilnius“ vadovė Inga yra profesionali, darbšti ir sumani vadovė. Su tokiu mažu biudžetu pasiekti tiek daug yra ne kas kita kaip stebuklas.

Jūsų siūlymas mano interpeliacijai yra savaip žavus, bet dabartinė koalicija, esu užtikrintas, nepasiduos jūsų šantažui ir bandymams griauti suplanuotus darbus miestiečiams dėl reklaminės kampanijos. Tiesiog primenu, kad šiuo metu esate opozicijoje, o pagal savo vykdomą politiką, ypač tokią kaip šiuo atveju, manau, kad tikrai ten ir liksite“, – subtiliai įgėlė P.Poderskis.

Reklama užkliuvo prieš popiežiaus vizitą

Priminsime, kad penktadienį paskelbus apie „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminės kampanijos startą užsienyje, Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis kreipėsi į merą Remigijų Šimašių, ar tikrai toks sostinės pristatymas užsieniečiams tinkamas ruošiantis rugsėjį vyksiančiam popiežiaus Pranciškaus vizitui.

Vyriausybės kancleris nepatenkintas, kad reklamos pristatymo diena sutampa su Tarptautine orgazmo diena. „Tokia data ir sąsajos reklaminei kampanijai gali suteikti nepageidaujamą atspalvį“, – rašoma Vyriausybės kanceliarijos rašte.

„Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad 2018 m. rugsėjo 22–23 d. Lietuvoje lankysis Jo Šventenybė Popiežius Pranciškus. Popiežiaus vizito metu Vilniaus miestas save pristatys kaip Gailestingumo miestą. Norėtume priminti, kad šiuo metu pasaulyje dominuoja socialinė reklama, kuri skatina žmones prisidėti prie geresnio pasaulio kūrimo“, – merui rašė kancleris.

P.Poderskis penktadienį teigė, kad „reklama atitinka tą principą, kurį savo rašte akcentuoja Vyriausybės kancleris, jog „šiuo metu pasaulyje dominuoja socialinė reklama, kuri skatina žmones prisidėti prie geresnio pasaulio kūrimo“. „Mes pritariame ir manome, kad šita reklama taipogi prisideda prie geresnio pasaulio kūrimo“, – sakė P.Poderskis.

Savivaldybė atidėti kampanijos neplanuoja.

Nori pritraukti jaunimą

Tuo metu Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė BNS tikino, kad sieti Popiežiaus vizitą ir „G-spot“ reklaminę Vilniaus kampaniją yra „mažų mažiausia keista“. Ji aiškino, kad kampanija bus vykdoma Vokietijos ir Didžiosios Britanijos didmiesčiuose, ja siekiama patraukti jaunimo dėmesį ir tuomet pristatyti sostinės vertybes – kultūrinį gyvenimą, gamtą, aktyvias pramogas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų