2019 10 27

Kariuomenė perka šalmų už daugiau nei 2,3 mln. eurų

Lietuvos kariuomenė perka iki 11,4 tūkst. šalmų už daugiau nei 2,3 mln. eurų, BNS atsiųstame komentare patvirtino Gynybos resursų agentūros direktorius Sigitas Dzekunskas.
Lietuvos kariai jau 25 metus dalyvauja tarptautinėse operacijose
Lietuvos karys / KAM archyvo ir Lietuvos karių asmeninių archyvų nuotraukos

Šalmų pirkimo konkursas paskelbtas šių metų kovą, jame dalyvavo tiekėjai iš Ispanijos, Didžiosios Britanijos, Kroatijos, Ukrainos, Bulgarijos ir Lietuvos.

Sutartis su tiekėju iš Kroatijos „Šeštan-Bush“ ir Lietuvos įmone „Army Supply“, kuri veikia pagal jungtinę veiklos sutartį, pasirašyta spalio 18 dieną.

Sutarties galiojimo terminas yra treji metai.

Per šį laikotarpį pagal poreikį kariuomenė įsigys iki 11,4 tūkst. šalmų, vieneto kaina siekia 204 eurus.

„Prekės bus pristatomos per penkis mėnesius nuo užsakymo pateikimo dienos. Planuojama, kad 3 tūkst. vienetų šalmų bus pristatyti iki 2020 metų kovo. Perkami šalmai yra skiri Lietuvos kariuomenės kariams“, – rašoma BNS atsiųstame komentare.

Praėjusiais metais kariuomenė su tuo pačiu tiekėju taip pat buvo pasirašiusi vienerių metų sutartį dėl šalmų pirkimo, tačiau tuomet pirkta 2,8 tūkst. šalmų. Tada vieneto kaina siekė 220 eurų.

Kariuomenė pabrėžia, kad šalmas kariui yra viena pagrindinių ir svarbiausių priemonių, galinčių apsaugoti gyvybę tiek operacijų rajone, tiek kasdieniniame rengime, tiek vykdant kovinį šaudymą pratybų metu.

„Šalmų techninėje specifikacijoje buvo įrašyti reikalavimai, atitinkantys šiuolaikinių šalmų tendencijas ir karių operacinius poreikius. Šalmo balistikos ir kitų sudėtinių dalių galiojimo garantinis terminas yra ribotas, todėl privaloma juos nuolat atnaujinti“, – teigiama BNS atsiųstame komentare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis