Uostamiesčio meriją S.Karbauskas aplankė su visa savo neseniai suformuota komanda. Nors abi savivaldybės dar nėra pasirašiusios bendradarbiavimo sutarties, viliamasi, kad naujosios kadencijos politikai ras bendrų sutarimų ir tokia sutartis atsiras. Tiesa, neseniai su rajonu susitarta dėl bendradarbiavimo viešojo transporto srityje. Viliamasi, kad netrukus sutartiniai dalykai bus įgyvendinti ir realybėje.
„Drauge su rajonu mus vienija ir jūra. Iki šiol mūsų gelbėtojams tekdavo prižiūrėti ir rajonui priklausantį ruožą. Nutikus nelaimei jie puldavo gelbėti poilsiautojus, tačiau šioje zonoje atsitikus nelaimei patiems gelbėtojams draudimas nebegaliotų“, – teigė Klaipėdos miesto mero pavaduotojas Artūras Šulcas. Todėl siekiama, kad pagaliau būtų reglamentuota gelbėtojų veikla Karklėje. Klaipėdos miesto paplūdimiuose poilsiautojų saugumu rūpinasi biudžetinė įstaiga. Rajonui siūloma paslaugas pirkti iš miesto.
Rajonui priminta ir sena problema – netvarkinga dviračių takų trasa per Karklę. Rajono vadovai pripažino, kad iki šiol Karklė, gerokai nutolusi nuo savivaldybės centro, buvo traktuojama kaip Sibiras. Tačiau dabar šiai teritorijai norima skirti žymiai daugiau dėmesio. Esą bus sutvarkyti ne tik takai dviratininkams, bet ir pasirūpinta poilsiautojais, atvykstančiais automobiliu.
„Karklė iš Sibiro pavirs Havajais“, – juokaudami žadėjo rajono savivaldybės vadovai.
Rajonas vis dar neturi patvirtinęs ir atliekų tvarkymo rinkliavos, nors kitose apskrities savivaldybėse tokia rinkliava jau seniai įvesta. „Ar jums pakaks politinės valios tokią rinkliavą įvesti, nors tai, suprantama, nebus populiarus sprendimas. Tačiau turite nuspręsti, kokį principą taikysite“, – teigė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė. Praėjusi rajono taryba šio klausimo išspręsti nepajėgė ir sprendimą vis atidėliojo.
Anot S.Karbausko, dabar yra sudaryta speciali darbo grupė, kuri per artimiausias dvi savaites priims sprendimą, kokį atliekų rinkliavos skaičiavimo modelį taikys.