Nuo kovo 28 d. grąžinamas net 41 reisas, 11-os keičiamas traukinių kursavimo grafikas. Daugiau traukinių kursuos maršrutuose Vilnius–Klaipėda–Vilnius, Vilnius–Kena–Vilnius, Vilnius–Jašiūnai–Vilnius, Vilnius–Marcinkonys–Vilnius, Vilnius–Trakai–Vilnius, Vilnius–Kaunas–Vilnius, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Radviliškis–Klaipėda–Radviliškis, Mažeikiai–Radviliškis–Mažeikiai, Šiauliai–Panevėžys–Šiauliai ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda. Bendrovė taip pat atkreipia dėmesį, jog pokyčių tvarkaraščiuose bus ir dėl įvedamo vasaros laiko. Naujieji tvarkaraščiai šiandien bus paskelbti internetinėje svetainėje www.traukiniobilietas.lt
„Gruodžio viduryje, šalyje sugriežtinus karantiną ir apribojus judėjimą tarp savivaldybių, keleivių srautas sumažėjo apie 80 proc. Kaip ir pirmosios bangos metu, išsaugojome tarpmiestinį susisiekimą, kad žmonės galėtų keliauti į darbus, į gydymosi įstaigas ir kitais būtinais atvejais. Žinoma, turėjome reaguoti į keleivių srautų pokyčius, todėl sustabdėme dalį reisų, bet tuo pačiu – laikėmės duoto pažado, užtikrindami galimybę traukiniu nuvykti iš taško A į tašką B“, – pasakoja „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Pasak L.Baužio, bendrovė karantino metu stebėjo keleivių srautų pokyčius ir, priklausomai nuo jų, grąžino keletą reisų tarp Vilniaus ir Klaipėdos, Vilniaus ir Kauno, Vilniaus ir Marcinkonių, Kauno ir Kybartų . Šiuo metu keleivių srautas yra apie 51 proc. mažesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai – matomas nuosaikus keliaujančiųjų grįžimas, kuris, prognozuojama, dar paaugs: pirmadienį vyriausybė atlaisvino judėjimą tarp 44 savivaldybių, 16-oje judėjimas ribojamas iki kovo 31 d., išskyrus būtinąsias keliones. Todėl nuspręsta grąžinti daugiau traukinių reisų, užtikrinant saugius atstumus tarp keleivių. Tai bus ypač aktualu, kai judėjimo apribojimų neliks ir tarp minėtų 16-os savivaldybių, į kurias šiuo metu patenka tokie didmiesčiai, kaip Kaunas, Klaipėda, Panevėžys.
„Traukiniuose ir stotyse ir toliau galioja sustiprinto saugumo priemonės: tarp keleivių išlaikomas atstumas, dėvimos apsauginės kaukės, prie kiekvienų traukinio durų įrengti dezinfekcinio skysčio, skirto rankoms, dozatoriai. Ieškome naujų priemonių ir traukinių dezinfekcijai – neseniai išbandėme ozonavimo įrangą, su kuria per 20 minučių dezinfekuojami visi vagono paviršiai – nuo stalviršių iki lubų. Prioritetas aiškūs – kad tiek mūsų klientai, tiek darbuotojai saugiai pasiektų kelionės tikslą“, – dabartinę kelionių realybę apžvelgia L.Baužys