Nemalonus incidentas įvyko lapkričio 2 dieną. Įsigijęs prekių kiek daugiau nei už septynis eurus, vyras, anot jo, kasininkei padavė 50 eurų kupiūrą, tačiau grąžos gavo tik iš 20. Neatsitraukęs nuo kasos jis paprašė klaidą ištaisyti ir atiduoti 30 eurų.
Tačiau kasininkė tvirtino, jog jis padavė ne 50, o 20 eurų. Uždariusi kasą ji nuėjo pas apsaugos darbuotoją ir ten peržiūrėjo filmuotą medžiagą, tačiau iš jos neva nebuvo galima suprasti, kokia kupiūra paduota.
„Tada ji perskaičiavo kasą, tačiau ne prie manęs. Pasakė, kad kasoje yra tiek pinigų, kiek ir turi būti. Tai nėra dideli pinigai – 30 eurų, tačiau pagaliau tai – principo dalykas. Iškviečiau policiją“, – sakė Giedrius.
Atvykę policijos pareigūnai, anot kauniečio, taip pat peržiūrėjo vaizdo įrašą ir tada konfliktą pasiūlė išspręsti taikiai. Tačiau parduotuvės administracija į kalbas nesileido.
Pareigūnai vyko į kitą iškvietimą, todėl pareiškimą dėl apgaulės Giedriui pasiūlė parašyti arba nuvykus į Kauno vyriausiąjį policijos komisariatą, arba po savaitgalio Mastaičių nuovadoje.
„Tą aš ir padariau. Netrukus gavau ir atsakymą, kad ikiteisminis tyrimas nebus pradėtas. Kaip suprantu, dėl įvykio mažareikšmiškumo. Tiesą sakant, nusivyliau tokiu policijos požiūriu“, – kalbėjo vyras.
Policijos atsakyme, kurį gavo vyras, rašoma, kad tais atvejais, kai pareiškime yra išdėstomos akivaizdžios aplinkybės, nurodančios tik drausminės, tarnybinės ar administracinės atsakomybės požymius, arba aprašomi civilinio proceso tvarka nagrinėtini ginčai ir nėra jokių duomenų apie galimai padarytą nusikalstamą veiką, ikiteisminiai tyrimai nėra pradedami.
„Jūsų pareiškimas nenagrinėtinas, kadangi tokio pobūdžio ginčai sprendžiami teismuose civilinio proceso numatyta tvarka“, – rašoma policijos atsakyme.
Tuomet kaunietis tiesos nutarė ieškoti paviešindamas jam nutikusią istoriją. 15min susisiekus su bendrovės atstovais spaudai, jie paprašė vyro telefono numerio.
Situaciją, pasak Giedriaus, pavyko išspręsti per kelias valandas: vyrui buvo sugrąžinta 30 eurų, jis gavo dovanų tortą ir putojančio vyno butelį.
„Kauno regiono padalinio vadovė man sakė, kad kasą perskaičiuoti turėjo prie manęs“, – kalbėjo Giedrius.
Tačiau komentuodami lapkričio 2 dieną įvykusį incidentą prekybos tinko atstovai teigė, jog peržiūrėję vaizdo įrašą nenustatė, kad būtų duota 50 eurų kupiūra, taip pat nenustatė, kad kasoje buvo pinigų perteklius.
IKI komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė: „Aiškinantis šį įvykį dar kartą peržiūrėjome vaizdo įrašą. Jame, kaip ir atvykę policijos pareigūnai, neužfiksavome nei kad būtų pateiktas 50 eurų banknotas, nei kad kasoje būtų grynųjų pinigų perteklius. Šiuo atveju tenka tik apgailestauti ir atsiprašyti pirkėjo, kad šio įvykio iš karto nepavyko išspręsti taikiai. Su pirkėju susisiekėme, jo dar kartą atsiprašėme ir išsiaiškinome situaciją.
Norime dar kartą priminti ir paraginti pirkėjus turint pasiūlymų arba nusiskundimų tiesiogiai kreiptis į info liniją (8 800 11 454), kur užregistravus įvykį su jumis bus nedelsiant susisiekta. Visus reikalingus kontaktus, tarp kurių yra tiek parduotuvės, tiek regiono vadovo, taip pat galima rasti kiekvienoje „Iki“ parduotuvėje esančioje informacijos lentoje.
Mūsų tikslas – ne tik užtikrinti šviežio ir kokybiško maisto produktų pasirinkimą, bet ir greitą bei malonų aptarnavimą savo pirkėjams. Tai stengiamės daryti nuolat, o pirkėjai mus skatina tobulėti ir kiekvieną dieną stengtis dėl malonios jų apsipirkimo patirties.”