„Toks įstatymas, kurį nori įteisinti kai kurie Seimo nariai, reikštų, kad moralinis šeimos santykių aspektas valstybei yra nereikšmingas“, – BNS ketvirtadienį sakė Vyskupų konferencijos generalinio sekretoriaus pavaduotojas kunigas Darius Trijonis.
Anot dvasininko, pagal Bažnyčios mokymą yra „laiminama santuokinė meilė, skirta vyrui ir moteriai, o ne dviem vyrams ar dviem moterims“.
Pasak kunigo, priimdama siūlomą Partnerystės įstatymą, įteisinantį partnerystę tiek tarp skirtingų, tiek tarp vienos lyties asmenų, valstybė pasiųstų nedviprasmišką žinią visuomenei, kad norint tapti šeima moraliniai įsipareigojimai nėra būtini.
„Siūlomo partnerystės modelio prilyginimas šeimai pažeidžia kertinius šeimos struktūros elementus, kurie įprasmina šeimą kaip visuomenės ir valstybės pagrindą“, – sakė jis.
Anot D.Trijonio, bažnyčia laikosi pozicijos, kad homoseksualūs veiksmai nėra priimtini, tačiau kaltinamas ne žmogus, o išreiškiama pozicija dėl jo elgesio.
Jei kažkuris yra gėjus ir gera valia ieško Viešpaties, kas aš toks, kad teisčiau? – 2013 metais sakė popiežius.
Popiežius Pranciškus, praėjus vos keliems mėnesiams po jo išrinkimo, prieš porą metų pareiškė negalintis teisti Dievo ieškančių homoseksualių asmenų, tačiau iki šiol neparodė ženklų, kad bažnyčia galėtų atsisakyti nuostatos, kad homoseksualūs veiksmai yra nuodėmė.
„Jei kažkuris yra gėjus ir gera valia ieško Viešpaties, kas aš toks, kad teisčiau?“, – 2013 metais sakė popiežius.
Bažnyčios pozicija gėjų atžvilgiu buvo viena iš svarbiausių temų pernai spalį vykusiame sinode šeimos klausimais. Apie tai katalikų dvasinininkai vėl diskutuos šį rudenį.
Pernai lapkritį atlikta apklausa parodė, kad tos pačios lyties asmenų partnerystės įteisinimui pritaria 15 proc. Lietuvos gyventojų, 79 proc. yra nusistatę prieš.
2011 metų surašymo duomenimis, 77 proc. Lietuvos gyventojų išpažįsta Romos katalikų tikėjimą.