Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 07 01

Katedros aikštės neparduos

Reklamos verslo atstovai nusitaikė į Katedros aikštę ir čia ant grindinio norėtų įrengti 10x15 m dydžio reklamą. Miesto valdžia tikina miesto aikščių neparduosianti, tačiau neįprastos reklamos šalininkų laukia kitose miesto vietose.
Katedros aikštėje darbininkai jau montuoja pagrindinę miesto Kalėdų puošmeną.
Anot sostinės valdžios, Katedros aikštėje reklamai – ne vieta. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Į savivaldybę kreipęsi verslininkai tikina, kad reklama nepadarytų jokios žalos grindiniui – ant aikštės žemės būtų patiesta speciali danga.

„Tai orui atsparios plėvelės, paprastai tvirtinamos prie grindinio. Užsakovai norėjo reklamą dėti Katedros aikštėje, tačiau mums siūlomos kitos vietos, vyksta derinimas“, –  „15min“ sakė reklamos paslaugas teikiančios įmonės FGR direktorius Mindaugas Pranys.

Miesto valdžia išskėstomis rankomis laukia mokesčius pasirengusių mokėti verslininkų, tačiau tikina reprezantacinių miesto vietų neparduosianti. Turi būti tam tikrų šventų vietų, kur reklama neturėtų atsirasti. Pagrindinėse miesto aikštėse reklamuotis negalima, tačiau kitose miesto vietose – mielai prašom, – sakė V.Martikonis

„Turi būti tam tikrų šventų vietų, kur reklama neturėtų atsirasti. Pagrindinėse miesto aikštėse reklamuotis negalima, tačiau kitose miesto vietose – mielai prašom. Mokesčių pinigai savivaldybės biudžetui praverstų“, –  aiškino vicemeras Vidmantas Martikonis.

Reklama – krantinėse

Ant žemės galimai atsirasiančios reklamos būtų apmokestintos pagal užimamą plotą ir prilygintos įprastiems reklamos stendams.

Pirmiesiems verslinikams vietos galėtų būti skirtos be konkurso – eksperimento tvarka. Vėliau patraukliems plotams būtų skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas.

„Besidominčių verslininkų yra, tačiau niekas nesiryžta bandyti, todėl pirmiesiems būtų taikoma lengvata. Patrauklios vietos galėtų būti, tarkime, Neries krantinės. Buvo idėja čia reklamą pasodinti iš gėlių, tačiau dėl sunkmečio verslininkai atsitraukė“, –  pasakojo savivaldybės Verslo ir paslaugų skyriaus vedėjas Marius Skarupskas.

Pasak pašnekovo, skelbti konkursą pirmiesiems verslininkams netikslinga, mat kaip dažnai nutinka, paskelbus oficialias nelanksčias sąlygas, norinčiųjų dalyvauti projektuose neatsiranda.

Miesto tarnautojai taip pat pageidautų, kad reklamos nebūtų grubios ir tiktų reprezentacinėms vietoms.

„Galima sugalvoti kažkokią reklamos ir žaidimo formą, kad jos būtų patrauklesnės ir nerėžtų miestiečiams akių“, – verslininkams patarimus dalijo V.Martikonis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos