2013 08 22

Kaune žadama riboti mikroautobusų veiklą

Į Kauno viešojo transporto sistemą stipriai įaugusias prieš du dešimtmečius savo veiklą pradėjusių maršrutinių taksi šaknis klibinanti miesto savivaldybė sulauks pasipriešinimo – ietys dėl maršrutinių autobusiukų pozicijų gali pradėti lūžti nuo rugsėjo, ketvirtadienį informuoja „Kauno diena“.
Maršrutinis taksi
Maršrutinis taksi / Egidijaus Jankausko/15min.lt nuotr.

Savivaldybės tarnautojai ir jai priklausančių viešojo transporto įmonių atstovai tikina, kad permainų tikslas – išsibalansavusios ir šiandienos poreikių nebeatitinkančios viešojo transporto sistemos sutvarkymas – esą maršrutiniai taksi dabar nugriebia dalį „Kauno autobusų“ ir „Autrolio“ keleivių.

Maršrutiniais mikroautobusais keleivius vežančių įmonių atstovai įžvelgia piktavališką susidorojimą – permainos neva iš darbo gali išguiti porą šimtų vairuotojų.

Kauno maršrutinių taksi įmonių asociacijos vadovas Gintaras Girkontas pasakojo, kad nepageidaujamų maršrutų sąraše atsirado ne tik tie maršrutai, kurie kartoja didžiųjų autobusų ir troleibusų maršrutus. Esą juodajame sąraše yra ir tokių maršrutų, kuriais važiuojantys autobusiukai daliai kauniečių yra vienintelė galima viešojo transporto priemonė

„Pavyzdžiui, iš Raudondvario plento į Šilainius nevažiuoja nė vienas autobusas ar troleibusas, tik 44-uo-ju numeriu pažymėtas maršrutinis taksi, bet jis naikinamas. Į Karmėlavą maršrutiniai taksi važiuoja gerokai seniau nei didieji autobusai, o sakoma, kad mes dubliuojame autobusų maršrutą“, – pavyzdžius vardijo G.Girkontas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis