Savivaldybės tarnautojai ir jai priklausančių viešojo transporto įmonių atstovai tikina, kad permainų tikslas – išsibalansavusios ir šiandienos poreikių nebeatitinkančios viešojo transporto sistemos sutvarkymas – esą maršrutiniai taksi dabar nugriebia dalį „Kauno autobusų“ ir „Autrolio“ keleivių.
Maršrutiniais mikroautobusais keleivius vežančių įmonių atstovai įžvelgia piktavališką susidorojimą – permainos neva iš darbo gali išguiti porą šimtų vairuotojų.
Kauno maršrutinių taksi įmonių asociacijos vadovas Gintaras Girkontas pasakojo, kad nepageidaujamų maršrutų sąraše atsirado ne tik tie maršrutai, kurie kartoja didžiųjų autobusų ir troleibusų maršrutus. Esą juodajame sąraše yra ir tokių maršrutų, kuriais važiuojantys autobusiukai daliai kauniečių yra vienintelė galima viešojo transporto priemonė
„Pavyzdžiui, iš Raudondvario plento į Šilainius nevažiuoja nė vienas autobusas ar troleibusas, tik 44-uo-ju numeriu pažymėtas maršrutinis taksi, bet jis naikinamas. Į Karmėlavą maršrutiniai taksi važiuoja gerokai seniau nei didieji autobusai, o sakoma, kad mes dubliuojame autobusų maršrutą“, – pavyzdžius vardijo G.Girkontas.