Į Šilainiuose veikiančios „Lidl“ automobilių stovėjimo aikštelę įvažiuoti galima iš dviejų gatvių – Baltų pr. ir Šarkuvos g. Tačiau iš pastarosios įvažiavimą apsunkina užkardas.
„Atvažiavau prie jo kelios minutės prieš aštuonias ryte. Pralaukiau 15 minučių. Niekas neatidarė. Už manęs formavosi mašinų eilė. Išvažiuoti iš aikštelės negalėjo ir jau apsipirkę klientai. Man ir nėjo nieko daryt: nei pirmyn, nei atgal. Ėmiau skambinti prie užkardo nurodytu telefono numeriu. Juk skelbiama, kad įvažiavimas stebimas ištisą parą.
Atsiliepęs „Lidl“ darbuotojas paaiškino, jog užkardo uždarymo/atidarymo paslaugą jie perka iš kitos įmonės ir niekuo padėti negali. Neva vartai ne jų ir aš turiu pati aiškintis, kodėl jie užverti. Absurdas. Aš juk jų pirkėja ir noriu į jų teritoriją įvažiuoti“, – „Lidl“ atstovų atsainumu piktinosi moteris.
Argi taip galima nesiskaityti su pirkėjais? Per juos vėlavau į darbą. Vietoj penkių minučių sugaišau keturiasdešimt, – teigė Aurelija.
Galiausiai ji apsuko ratą ir į aikštelę įvažiavo iš Baltų pr. Kelionė truko daugiau nei 10 min. Nuėjusi į parduotuvę ji išsikvietė atsakingą asmenį. Šis atsiprašė klientės ir paaiškino, jog užkardas jau pakeltas.
„Argi taip galima nesiskaityti su pirkėjais? Per juos vėlavau į darbą. Vietoj penkių minučių sugaišau keturiasdešimt“, – teigė Aurelija.
15min susisiekė su „Lidl“. Įmonės atstovė, išgirdusi klientės skundą, jos viešai atsiprašė ir paaiškino, kad minėtasis užkardas įrengtas gyventojų pageidavimu, kad vėlyvais vakarais ir naktimis jų ramybės netrikdytų transporto srautai. Todėl 22–8 val., parduotuvei neveikiant, jis pakeliamas tik atvykus prekes gabenančioms transporto priemonėms.
Parduotuvės darbo metu, 8–22 val., pasak jos, užkardo veikimo režimas perjungiamas, kad jis nenusileistų kaskart automobiliui įvažiavus į aikštelę. Užkardo veikimu rūpinasi parduotuvės darbuotojai.
„Dėl techninės klaidos tą rytą režimas nebuvo perjungtas sulig parduotuvės darbo pradžia, tai padaryta keliomis minutėmis vėliau. Skiriame daug dėmesio tam, kad apsipirkti „Lidl“ parduotuvėse būtų patogu, ir suprantame, kad kelios minutės ryte gali būti labai svarbios. Tad labai apgailestaujame dėl nemalonios mūsų pirkėjos patirties, ir pasirūpinsime, kad ši situacija nebesikartotų“, – pabrėžė Valerija Lebedeva, UAB „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento darbuotoja.