„Buvome sukrėsti to, ką radome prakandę skiltelę. Pasišlykštėjome. Kitų net nežiūrėjome. Užteko“, – piktinosi kaunietis.
Vyras teigė nuolat apsipirkdavęs toje pačioje „Iki“, nes gyvena šalia. Prastos kokybės prekių iki šiol nepasitaikydavo. „Pagerintos“ sudėties mandarinus jis pirko gruodžio 15 dieną.
„Iki“ tinklo atstovai apgailestauja dėl pirkėjo patirtų nepatogumų.
„Apgailestaujame, kad pirkėjas patyrė nepatogumų vienoje iš mūsų parduotuvių. Siekiame, kad mūsų parduotuvėse būtų kokybiškas maistas, dėmesys pirkėjui, maloni atmosfera ir aptarnavimo kokybė.
Deja, pasitaiko ir skaitytojo minėtų situacijų. Mandarinai šiuo metu vežami iš Ispanijos, Graikijos ir Maroko. Visi jie atitinka Europos Sąjungos reikalavimus. Kadangi vaisius išoriškai nepažeistas, negalima identifikuoti vidinio gedimo – greičiausiai tai įvyko augimo metu.
Visi mūsų tinkle parduodami vaisiai visada yra tikrinami. Tokie atvejai, kaip šis, itin reti ir dedame visas pastangas, kad ateityje nepasikartotų. Dar kartą atsiprašome pirkėjo už patirtus nepatogumus“, – atsakyme į skundą rašo „Iki“ Marketingo departamento Viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.