Kaip posėdžio metu sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis, aikštelė yra būtina, norint, kad ištuštėjusiuose administraciniuose pastatuose Kauno centre vėl įsikurtų verslas ir mieste nepritrūktų stovėjimo vietų.
Anksčiau buvo svarstoma įrengti požeminę aikštelę Vienybės aikštėje. Šio projekto, pasak miesto vadovų, nežadama atsisakyti.
„Vienybės aikštės projektas ya nepalaidotas, bet jis yra labai brangus. Kalbame su SBA apie jo vystymą, o čia yra nebrangus ir greitas sprendimas“, – kalbėjo V.Matijošaitis.
Planuojama aikštelė bus šešių aukštų, jos statyba galėtų kainuoti apie 2,1 mln. eurų, kurie būtų skiriami iš miesto biudžeto.
Aikštelė bus šešių aukštų, jos statyba galėtų kainuoti apie 2,1 mln. eurų, kurie būtų skiriami iš miesto biudžeto.
Kaip posėdžio metu kalbėjo Statybos skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius, yra numatyti trys aikštelės atsipirkimo scenarijai: optimistiniu atveju ji atsipirktų per ketverius metus, realistiniu – per šešerius su puse metų, o pesimistiniu – per devynerius metus.
Savivaldybės duomenimis, ribotos automobilių statymo galimybės yra viena iš didžiausių kliūčių, stabdančių verslo centrų plėtrą Kauno centre, o greičiausias ir efektyviausias būdas, kuris pagerintų situaciją šioje srityje, yra daugiaaukščių automobilių stovėjimo aikštelių statyba.
Techninis daugiaaukštės parkavimo aikštelės projektas galėtų būti baigtas iki kitų metų pavasario. Vėliau sektų rangovo konkursas, o po to – realūs statybos darbai, kuriuos įmanoma padaryti iki kitų metų pabaigos.
Automobiliai į aikštelę įvažiuotų iš K.Donelaičio gatvės, iš čia pėsčiomis būtų nesunku pasiekti Laisvės alėją, o automobilio statymas būtų pigesnis nei gatvėje.