2015 07 06

Kauno ceremonimeistras: kelti vėliavą prie Kauno pilies galėtų būti nauja tradicija

Devyniose savivaldybėse prie svarbių Lietuvai objektų kilo trispalvės ir istorinės vėliavos. Taip projekto „Misija Lietuva“ rengėjai kviečia didžiuotis savo valstybe ir įprasminti istorines vietas, kuriose vėliavų nėra. Prie Kauno pilies 7,5 metrų pločio istorinė vėliava plėvesuoja nuo kovo, tačiau pirmadienį vidurdienį, giedant Lietuvos himną, ji kilo dar kartą. Iškelti valstybines ir istorines vėliavas prie svarbių ojektų Valstybės dieną – projekto „Misija Lietuva“ organizatorių idėja.
Šiuo metu šalia Kauno pilies plevėsuoja trispalvė
Šalia Kauno pilies plevėsuoja trispalvė / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

„Liepos 6 d. mes stengiamės kelti vėliavas kaip tam tikrą simbolinį aktą, ką mes mažų mažiausiai galime padaryti dėl savo šalies didvyrių. Vėliau, per likusius metus, mes taip pat organizuosime diskusijas, susitikimus tiek prie vėliavų, tiek kitose vietose, kalbėdami apie tai, kas mums yra Lietuva, kas yra pilietiškumas ir kodėl mes turime didžiuotis gyvendami šitoje valstybėje“, – aiškina projekto „Misija Lietuva“ organizatorius Karolis Žemaitis.

Kauno pavieto laisvųjų šaulių artilerijos tarnybos salvės – už Lietuvos valstybę, šlovingą Kauno miestą ir jo svečius.

Miesto ceremonimeistras sako, kad kelti vėliavą prie Kauno pilies Valstybės dieną galėtų būti nauja tradicija mieste.

„Svarbiausia, kad dalyvauja jauni žmonės, jie stengiasi, jie nori būti tikri tėvynės patriotai. Ir tos iniciatyvos yra geros“, – tikina Kauno ceremonimeistras Kęstutis Ignatavičius.

Šįmet prie projekto prisijungė devynios savivaldybės – dvi dešimtys vėliavų kilo ant piliakalnių, miestelių centruose, prie Dariaus ir Girėno aerodromo, Kalniškės mūšio vietoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis