Rugpjūčio 10 dieną 15min redakcija sulaukė kaunietės Irmos skundo.
Moteris gyvena Kęstučio gatvėje Kaune esančiame daugiabutyje, kuriame netrukus duris atvers UAB „Šilas“ parduotuvė.
„Tvarkymo darbų eigoje buvo atjungtas šaltas vanduo (naudojamas ne tik virtuvėse, bet ir tualetuose) butuose, esančiuose virš būsimos parduotuvės.
Nėra pateikta jokios informacijos, kada bus atnaujintas vandens tiekimas, ir kaip visada niekas nieko nežino ir už nieką nėra atsakingi. Namo gyventojai yra labai pasipiktinę susidariusia situacija“, – tikino gyventoja Irma, nenurodžiusi, nuo kada name stringa vandens tiekimas ir kodėl mano, kad dėl to kalti būtent būsimi naujakuriai.
15min kreipėsi į UAB „Kauno vandenis“.
Šios bendrovės Avarinės tarnybos viršininkas Rimas Stunžėnas teigė, kad rugpjūčio 10 dieną jokių darbų, susijusių su vandens tiekimo nutraukimu nurodytam gyvenamajam namui, „Kauno vandenys“ nevykdė ir informacijos dėl vandens tiekimo sutrikimų neturi.
O štai „Šilo“ pateiktame komentare tikinama, kad jie, besirengiantys atverti parduotuvę minėtame Kęstučio gatvės daugiabutyje, taip pat kenčia dėl vandens nebuvimo ir nežino problemos priežasties.
Skundo autorės pateiktas komentaras, anot „Šilo“ atstovų, yra neteisingas.
„Šiai dienai taip pat esame kreipęsi į būsto administratorių. Esame lygiai toks pat gyventojas, kuris negali vykdyti savo darbų, dėl to, kad neturime šalto vandens, darbuotojai negali nueiti į tualetą. Gyventojams reiktų kreiptis ne į spaudą, o būsto administratorių, kad darytų spaudimą, jog greičiau tai būtų sutvarkyta.
Mes nežinome, kokia yra to (vandens nebuvimo – aut. past.) priežastis. Labiau įdomu, ne kodėl (nėra vandens – aut. past.), o kada (kada vandens tiekimas bus atstatytas – aut. past.). Mums šiandieną darbai stringa“, – komentarą pateikė „Šilo“ atstovai.
Patalpas būsimai parduotuvei įrenginėjantys darbuotojai šiuo metu stengiasi atlikti tuos darbus, kuriuos gali atlikti nesant vandens.
Šį daugiabutį administruoja UAB „Mano būstas“.
Būsto administratorius pateikė kiek kitokią versiją.
Remiantis ja, patalpose, kuriose įrenginėjama parduotuvė, pradėjo nestipriai nuo vieno vamzdžio lašėti vanduo.
Todėl parduotuvės savininkai ar darbus atliekantys meistrai vis tą vandenį neva ir užsuka daliai namo.
„Mes atvažiuojame, garantuojame, kad suremontuosime, paprašome neužsukti vandens daliai daugiabučio. Nėra ten taip, kad skęstų, – nestiprus lašėjimas. Išvažiuojam, vanduo pradeda lašėti, jie vėl jį užsuka. Katės ir pelės žaidimas. Mes atvažiuojam – atsukam, išvažiuojam – jie užsuka. Nežinau, ar supranta, kad užsuka vandenį daliai namo“, – aiškinama „Mano būsto“ atstovo pateiktame komentare.
Problemą žadama išspręsti rugpjūčio 11 dieną.
Ypatingo remonto tvarkant vamzdį, pasak „Mano būsto“ atstovo, neprireiks – vandens tiekimas turėtų būti atnaujintas dar tą pačią dieną.