Pasak agentūros vadovo Tado Stankevičiaus, pernai buvo priimtas sprendimas dėl pagalvės rinkliavos didinimo nuo 2025 m. sausio 1 d., o su tuo atsiranda poreikis aiškiau komunikuoti apie tai, kaip tie surinkti pinigai grįš į turizmo reinvesticijas mieste.
„Manoma, kad rinkliavos surinkimas išaugs nuo 0,5 mln. iki 1 mln. eurų. Norisi, kad visi matytų, jog už tai nauda miestui yra kuriama.
Man atrodo, kad perspektyviausia yra eiti į rinkas, kuriose nedirbome – konferencinį turizmą. Kaune vis dar nėra sistemos, pagal kurią mes galėtume, kaip miestas, teikti tam tikras finansines paskatas renginių organizatoriams, kad jie savo konferencijas organizuotų Kaune.
Kita galima kryptis – susisiekimas. Tikimės, kad ateityje skrydžių iš Kauno oro uosto tik daugės. Aišku, kai kalbamės, kas mieste labiausiai patiko turistams, tai – sutvarkyta infrastruktūra. Tad palaikyti tvarką – taip pat tam tikras interesas“, – teigė T.Stankevičius.
Silpnoji vieta – rinkodara
Anot pašnekovo, Kauno rinkodara, – silpnoji vieta, jei lygintume su kitais miestais, kurių biudžetai tam – daug didesni.