07 13

„Kauno IN“ agentūros vadovas – apie E.Sheerano koncertą: „Per savaitgalį Kauną aplankys 100 tūkst. svečių“

Aštuntus veiklos metus skaičiuojanti Kauno turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės miesto rinkodaros agentūra „Kaunas IN“ keičia įvaizdį. Pristatytas naujas vizualinis identitetas – logotipas, keičiama ir komunikacijos apie miestą kryptis. Agentūros vadovas 15min atskleidė naujausias turizmo tendencijas bei tai, kaip ir kuo Kaunas šiemet vilioja turistus, filmų kūrėjus bei investuotojus. Pakalbėta ir apie tai, ko miestui dar trūksta.
Tadas Stankevičius
Tadas Stankevičius / 15min montažas

Pasak agentūros vadovo Tado Stankevičiaus, pernai buvo priimtas sprendimas dėl pagalvės rinkliavos didinimo nuo 2025 m. sausio 1 d., o su tuo atsiranda poreikis aiškiau komunikuoti apie tai, kaip tie surinkti pinigai grįš į turizmo reinvesticijas mieste.

Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Tadas Stankevičius
Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Tadas Stankevičius

„Manoma, kad rinkliavos surinkimas išaugs nuo 0,5 mln. iki 1 mln. eurų. Norisi, kad visi matytų, jog už tai nauda miestui yra kuriama.

Man atrodo, kad perspektyviausia yra eiti į rinkas, kuriose nedirbome – konferencinį turizmą. Kaune vis dar nėra sistemos, pagal kurią mes galėtume, kaip miestas, teikti tam tikras finansines paskatas renginių organizatoriams, kad jie savo konferencijas organizuotų Kaune.

Kita galima kryptis – susisiekimas. Tikimės, kad ateityje skrydžių iš Kauno oro uosto tik daugės. Aišku, kai kalbamės, kas mieste labiausiai patiko turistams, tai – sutvarkyta infrastruktūra. Tad palaikyti tvarką – taip pat tam tikras interesas“, – teigė T.Stankevičius.

Silpnoji vieta – rinkodara

Anot pašnekovo, Kauno rinkodara, – silpnoji vieta, jei lygintume su kitais miestais, kurių biudžetai tam – daug didesni.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų