„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2010 12 01

Kauno kelininkai neišlaikė pirmojo egzamino

Prieš savaitę kelininkų viešai išsakyti pažadai, kad pirmajam sniegui jie bus pasiruošę, taip ir liko pažadai. Antradienį ryte į darbą skubantys vairuotojai miesto gatvėse, o ypač statesnėse įkalnėse, jautėsi it čiuožykloje.
Vakar ryte bene didžiausias iššūkis laukė nuo Parodos kalno besileidžiančių vairuotojų.
Antradienį ryte bene didžiausias iššūkis laukė nuo Parodos kalno besileidžiančių vairuotojų. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Praėjusį antradienį bendrovei „Kauno švara“ pasirašius sutartį su miesto savivaldybe, atsakomybė dėl gatvių valymo užgulė minėtos įmonės pečius.

„Anksčiau valymo darbai būdavo pradedami organizuoti tik tuomet, kai iškrisdavo pirmasis sniegas. Jei pavyks pakeisti sistemą, manau, šįmet problemų nebekils“, – prieš savaitę žadėjo bendrovės „Kauno švara“ Miesto valymo skyriaus viršininkas Darius Visockis.

Tačiau vakar anksti ryte spustelėjęs šaltukas ir miesto gatves padengęs sniegas šiuos pažadus pavertė niekais. Į darbą skubantys kauniečiai buvo priversti  prisiminti ekstremalaus vairavimo įgūdžius. Jų itin reikėjo stačiose įkalnėse, nuo kurių slydo ir automobiliai, ir autobusai.

„Parodos kalnas siaubingas. Į darbą važiavau prieš 8 val. Prie Ledo arenos buvau 7.55 val., o nuo Parodos kalno nusileidau maždaug 8.15 val. Matėsi, kad įkalnėje yra dvi avarijos. O pakalnėje sustoti išvis neįmanoma, ypač autobusams – nebarstyta“, – „15min” pasakojo ekstremaliomis sąlygomis nuo vadinamojo Parodos kalno nusileidusi kaunietė Edita.

Siūlo prisitaikyti prie naujų sąlygų

Jausdami kauniečių nepasitenkinimą, miesto savivaldybės vadovai suskubo išplatinti pranešimą, visą atsakomybę dėl prastai valomų gatvių suversdami „Kauno švarai“. „Kauno švara“ privalo operatyviai reaguoti į besikeičiančias eismo gatvėse sąlygas ir pateisinti savivaldybės jai suteiktą pasitikėjimą“, – savivaldybės išplatintame pranešime buvo cituojama savivaldybės administracijos direktorė Edita Gudišauskienė.

„Nuo ankstyvo ryto 6 mašinos kelius barstė druskos ir smėlio mišiniu. Tačiau, kai lauke 14 šalčio, šis mišinys nėra veiksmingiausias. Druska tirpdo ledą geriausiai, kai lauke 5–7 laipsniai šalčio, –  aiškino D.Visockis. – Suprantu vairuotojus, kurie dar užvakar galėjo mieste lakstyti, nes gatvės buvo sausos. Tačiau nei mes, kelininkai, nei kas nors kitas žiemą negali sudaryti tokio kelio dangos komforto, koks būna vasarą. Vairuotojai turi prisiderinti prie pasikeitusių vairavimo sąlygų.“

Pasak Kauno policijos atstovės spaudai Ramunės Tarandės, antradienį iki 16 val. į Kelių policijos valdybą dėl techninių įvykių kreipėsi trys asmenys. Tuo tarpu įskaitinių įvykių, per kuriuos būtų nukentėję žmonių, neužfiksuota. Tačiau tai nereiškia, kadinamųjų metalinių avarijų kilo tik tiek – greičiausiai kita dalis vairuotojų tiesiog nekvietė policijos ir viską išsprendė su draudikais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų