Pasak žurnalo „Shots“ redaktoriaus Danny Edwardso, tai – pirmasis lietuviškas vaizdo klipas, kurį taip įvertino žurnalo komanda: „Iki šiol lietuviškiems vaizdo klipams pritrūkdavo kūrybiškumo įveikti gana griežtą „Shots“ atranką, nors Lietuva nėra vientintelė šalis, kuriai taip nesisekė. Tačiau Tarptautinio Kauno kino festivalio reklaminis klipas išsiskyrė iš visų atsiųstų Rytų Europos regiono reklamos darbų,“ – sakė jis.
Geras meno kūrinys – tai tas, kuris įžiebia šviesą tamsiose žmogiškosios esybės vietose
D.Edwardsas pasakojo, kad žurnalo, kurį skaito reklamos kūrėjai visame pasaulyje, tikslas – išryškinti geriausius reklamos kūrinius ir pristatyti juos tarptautinei reklamos kūrėjų bendruomenei, kuri galbūt neturi kitų galiybių pamatyti tolimų šalių darbus. „Mūsų nuomone, šio klipo idėja buvo paprasta, bet labai efektyvi, – pastebėjo „Shots“ redaktorius.
Klipo filmavimas |
Tarptautinio Kauno kino festivalio direktorė Ilona Jurkonytė tvirtino nenustebusi, kad festivalio partnerių sukurtas reklamos klipas pateko tarp geriausių pasaulyje: „Labai žavėjomės darbais, kuriuos jie sukūrė mūsų festivaliui. Džiaugiamės mūsų kūrybišku bendradarbiavimu ir tuo, kad jis leido tobulėti tiek mums, tiek reklamos kūrėjams.“
Paslaptis slypi paprastume
Tarptautinio Kauno kino festivalio reklamos kampanijos koncepciją sukūrė Antonio Bechtle, reklamos agentūros „Not Perfect Y&R” kūrybininkas. „Galvodamas, kaip išskirti Tarptautinį Kauno kino festivalį ir paprastomis priemonėmis parodyti, kuo ypatingi yra šio festivalio filmai, prisiminiau, ką sužinojau dar būdamas studentas: „Geras meno kūrinys – tai tas, kuris įžiebia šviesą tamsiose žmogiškosios esybės vietose", – pasakojo A.Bechtle. – Svarstydamas, kaip parodyti, kad ieškome šviesos tamsoje, pastebėjau, kad tuomet, kai ieškome atsakymų, nušvitimo, norėdami susikaupti ir prisiminti, užmerkiame akis: pasineriame į tamsą ieškodami šviesos. Beliko tik parodyti tai vaizdo klipe.“
Filmavimas |
Vaizdo klipo režisierius Ernestas Jankauskas pasakojo, kad jam labai patiko A.Bechtle idėja. „Mūsų užduotis buvo perteikti ją labai paprastais būdais: kad žmonės tai suprastų, kad jiems būtų artima, nuoširdu. Nenorėjome parodyti nieko, kas būtų netikra. Būtent tai ir leido sukurti mielą, tikrą istoriją apie tai, kaip žmonės užsimerkia, kad surastų atsakymus į klausimus. O atsakymus jie jau suras Tarptautiniame Kauno kino festivalyje,“ – kūrybos procesą prisiminė režisierius.
Žinomas ir vertinamas visame pasaulyje
Didžiojoje Britanijoje leidžiamas ir visame pasaulyje skaitomas žurnalas „Shots“ (internete www.shots.net) įkurtas 1990-aisiais. Tai – vienas svarbiausių reklamos industrijos informacijos šaltinių. Leidžiamas žurnalo bei DVD formatais, „Shots“ atrenka tik kūrybiškiausius darbus: novatoriškiausius TV reklamos klipus, muzikos vaizdo klipus, trumpametražius filmus. „Shots“ svetainė internete turi kasdien kūrybiškais darbais atnaujinamą archyvą, talpinantį daugiau nei 6000 kūrinių.