Pasak J.Kupčinskienės, tiek meras V.Matijošaitis, tiek savivaldybės tarybos nariai Ramunė Bičkauskienė ir Tomas Bagdonavičius turėjo nusišalinti nuo balsavimo, nes jie susiję su „Vičiūnų grupe“, kuriai priklauso ir Šarūno Matijošaičio valdoma įmonė „Autovici“.
V.Matijošaitis yra šios grupės įmonių akcininkas, R.Bičkauskienė ir T.Bagdonavičius yra „Vičiūnų grupės“ valdybos nariai. Visi jie balsavime dalyvavo ir balsavo „už“.
Š.Matijošaitis 15min teigė, kad dėl automobilių pardavimo sutarta anksčiau, nei tapo aišku, kad „CityBee“ plėsis Kaune: „Buvo sutarta dėl kainos. Tai nebuvo vien mūsų nuopelnas. Derybose dėl kainos dalyvavo ir „Peugeot“ importuotojai. Tai buvo tik verslo sprendimas. „CityBee“ norėjo turėti įvairesnių automobilių, o mes norėjome, kad mūsų automobilių atsirastų kuo daugiau mieste.“
Į klausimą, ar tuo metu buvo žinoma, kad „CityBee“ pradės teikti paslaugas Kaune, Š.Matijošaitis atsakė: „Ne.“
Kai net oficialioje jo darbotvarkėje kartais numatyti vizitai į Vičiūnų grupę, aš tokiais teiginiais abejočiau, – teigė J.Kupčinskienė.
„Tokiu atveju meras V.Matijošaitis turėjo apie tai žinoti prieš balsuodamas. Taip pat nuo balsavimo turėjo nusišalinti R.Bičkauskienė ir T.Bagdonavičius“, – sakė J.Kupčinskienė.
Kauno meras 15min tvirtino, kad apie įvykusį sandorį sužinojo tik iš žurnalistų.
„Kai net oficialioje jo darbotvarkėje kartais numatyti vizitai į Vičiūnų grupę, aš tokiais teiginiais abejočiau“, – dėstė J.Kupčinkienė.
Pasak jos, automobilių ir dviračių dalinimosi paslauga miestui reikalinga, jeigu viskas būtų daroma skaidriai ir efektyviai: „Ši paslauga buvo perkama ne viešo konkurso ir ne viešo pirkimo pagrindu. Taip, konkurse gali dalyvauti vienas tiekėjas, bet apie jį nepaskelbti jau yra pažeidimas.
Nesakau, kad konkreti įmonė yra bloga. Džiaugiuos, kad ji ateina, bet matau, kad viskas buvo daroma kryptingai, kad ateitų šita įmonė.“