„Naujas krovininių lėktuvų maršrutas iš Kinijos į Lietuvą – didelė Kauno oro uosto sėkmė ir sektinas pavyzdys. Šalies oro uostai turi stengtis pritraukti ne tik kuo daugiau keleivinių, bet ir krovininių lėktuvų skrydžių. Tai leistų papildomai uždirbti visam šalies transporto sektoriui, naudos būtų ir valstybės biudžetui“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Pasak Kauno oro uosto generalinio direktoriaus Arijando Šliupo, naujos pervežimo linijos krovos potencialas ne tik sustiprins oro uosto pozicijas Rytų ir Centrinėje Europoje, bet ir atvers Lietuvai dar daugiau galimybių.
Krovos operatorius ir sutarties vykdytojas – tarptautinių krovinių gabenimo bendrovė „Hoptrans Logistic“. Ši krovos sutartis – nuoseklios ir sėkmingos bendrovės veiklos rezultatas.
Į Kauno oro uostą atskraidinti kroviniai bus paskirstomi ir per 24-48 valandas antžeminiu transportu pasieks gavėjus Rytų ir Centrinėje Europoje. Vienuolika savaičių kiekvieną antradienį Kauno oro uoste iš Šanchajaus leisis įspūdingo dydžio IL-96 orlaivis, kaskart atgabensiantis iki 80 tonų krovinių. Nauja linija dar labiau padidins per Kauno oro uostą gabenamų tranzitinių krovinių srautą.
Per 8 šių metus mėnesius Kauno oro uoste buvo aptarnauta 2710 tonų pašto ir krovinių, t.y. 28 proc. daugiau nei per visus 2009 metus – 2119 tonų.