Ta proga surengtame dviračių žygyje iš Marvelės į Kačerginę dalyvavo daugiau kaip 50 dviratininkų iš Kauno rajono, taip pat Kauno miesto, Kėdainių, Jonavos rajonų savivaldybių atstovai.
7,6 km Kačerginės dviračių trasa yra tik nedidelė kuriamo Mažojo pakaunės turizmo žiedo atkarpa. Dviračių takai jau driekiasi ir dešiniuoju Nemuno krantu nuo K. Veverskio tilto per Nevėžį iki Karnavės kaimo ir kitąmet turėtų pasiekti kitą žavų pakaunės miestelį Kulautuvą.
Tarpukaryje tai buvo kauniečių mėgstama vasarvietė – dar 1933 m. miestelis paskelbtas kurortu. Jį mėgo ir prezidentas Antanas Smetona, kurio 60-mečio jubiliejaus proga pastatyta Marijos skulptūra pernai buvo atnaujinta.
Planuojama, kad Kačerginės dviračių takas kitąmet pasieks Zapyškį. Iki 2020 metų ties gotikine Šv. Jono Krikštytojo bažnyčia per Nemuną numatyta pastatyti lynų keltuvą.
Į 42 metrų aukštį pakilsiančios gondolos perkels dviratininkus į Kulautuvą. Be to, taip bus galima pasigrožėti įspūdingu Nemuno slėniu.
Įgyvendinus šiuos ambicingus planus susidarys maždaug 40 kilometrų turistinis maršrutas, sujungsiantis Kauną su keliais vaizdingame Nemuno slėnyje įsikūrusiais miesteliais.
Pasak Kauno rajono mero Valerijaus Makūno, dalis darbų jau padaryta: įrengtos prieplaukos Kačerginėje, Kulautuvoje, Zapyškyje ir Raudondvaryje, parengtas Šv. Jono Krikštytojo bažnyčios ir jos aplinkos sutvarkymo projektas, rengiamas keltuvo projektas.
„Gal kažkam atrodo prabanga investuoti į laisvalaikį, o aš manau, kad tai būtinybė – juk pirmiausia investuojame į žmonių sveikatą. Kas gali būti svarbiau?“ – retoriškai klausė meras.
Jam pritarė ir ASU rektorius Antanas Maziliauskas, kurio vadovaujama universitetas tapo pirmuoju sveikatą stiprinančiu universitetu Lietuvoje. Rektoriaus teigimu, dviratis turėtų būti ne tik laisvalaikio, bet ir susisiekimo priemonė.
Kauno rajono turizmo teritorijų plėtros plane iki 2020 m. iš viso suplanuota daugiau kaip 350 km dviračių maršrutų.
Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romaldas Rabačius patikino, kad Kauno vadovai siekia sujungti miesto dviračių trasas su Kauno rajono dviračių takais.
Jau pradėtos tiesti jungtys Vilijampolė-Raudondvaris, Murava-Karmėlava, Aleksotas-Garliava.
„Kitą kartą iš Marvelės iki Kauno rajono ribos galėsime važiuoti asfaltuotu dviračių taku“, – tvirtino R.Rabačius.
Kauno rajono savivaldybės patvirtintoje dviračių maršrutų schemoje yra numatytos ir jungtys su Jurbarko, Kėdainių, Jonavos, Raseinių, Kaišiadorių, Šakių, Prienų, Kazlų Rūdos savivaldybėmis.
Kauno rajono turizmo teritorijų plėtros plane iki 2020 m. iš viso suplanuota daugiau kaip 350 km dviračių maršrutų.