„Dabar, kai skolinimosi limitas savivaldybei yra padidintas, bus galima prisidėti prie Panemunės tilto statybų. Pasinaudojus banko paskola,atsirastų finansavimo šaltinis tiltui statyti“, – Kauno savivaldybės pranešime sakė meras Andrius Kupčinskas.
Anot jo, pinigai būtų skirti tiltą statančiai bendrovei „Kauno tiltai“ už jau atliktus darbus, nes dabar jie finansuojami įmonės lėšomis – iki šiol atlikta darbų už 35 mln. litų.
A.Kupčinskas anksčiau yra sakęs, kad automobiliai Panemunės tiltu galės važiuoti tikriausiai tik 2015 metais
Be to, tarybai bus siūloma svarstyti, ar imti 18 mln. litų paskolą švietimo objektams, Savanorių prospektui ir K.Petrausko gatvei rekonstruoti, Panemunės paplūdimiui įrengti, Intermodalinio terminalo Kauno viešajame logistikos centre statybai ir kitiems projektams.
Dar vieną – 16,5 mln. litų – paskolą siūloma imti M.K.Čiurlionio tilto kairiojo prietilčio transporto mazgui projektuoti, Karinių oro pajėgų Paieškos ir gelbėjimo tarnybos posto perkėlimui, Vainatrakio kapinėms įrengti, Raudondvario plento ir 6-ojo Kauno tvirtovės forto rekonstrukcijoms.
A.Kupčinskas anksčiau yra sakęs, kad automobiliai Panemunės tiltu galės važiuoti tikriausiai tik 2015 metais.
Visa Panemunės tilto statybos rangos sutarties vertė siekia 103 mln. litų. Planuojama, kad šiemet valstybė iš Kelių fondo projektui skirs apie 15 mln. litų – iki šiol ji skirdavo po 5 mln. litų kasmet.
Seimas gruodžio pabaigoje pritarė, kad Kauno valdžios skolinimosi limitas nuo šių metų padidėtų 10 punktų iki 50 procentų. Tai leidžia savivaldybei pasiskolinti papildomai 25-30 mln. litų.
A.Kupčinskas anksčiau teigė, kad Panemunės tiltui skirs 20 mln. litų pasiskolintų lėšų – šių pinigų pakaktų padengti skolą " Kauno tiltams“, o likusias lėšas savivaldybė skirs kitiems projektams.