Anot jo, nors patį įvykį dar tiria Valstybinė darbo inspekcija, Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija bei Kauno apygardos prokuratūra, tačiau ir pati tiltą statanti bendrovė inicijavo tyrimą, kurį atliko dvi nepriklausomos ekspertų įmonės.
A.Rusevičiaus teigimu, tyrimo dalis, susijusi su technine tilto dalimi ir galimais konstrukcijų pažeidimais – jau baigta.
„Tyrėjai atliko tilto konstrukcijos vertinimą ir nustatė, kad pagrindinės konstrukcijos – perdanga ir atramos – nepažeistos. Ekspertai neaptiko poslinkių ar deformacijų, statinio konstrukcija atitinka apskaičiuotas projektines reikšmes. Įvertinus perdangos ir atramų būklę, konstatuota, kad tilto statybos darbus galima tęsti nepertvarkant konstrukcijų. Tačiau tyrimo metu nustatyta laikinų įrenginių, skirtų konstrukcijos tempimui, pažeidimų. Įrenginius ketiname keisti ir pertvarkyti, kad galėtume atnaujinti statybos darbus“, – sakė „Kauno tiltų“ vadovas.
Nelaimė Islandijos plente esančioje statybvietėje įvyko sausio 27 dieną, kai nukritusi metalinė tilto konstrukcija kliudė pastolius ir prispaudė ant jų dirbusius vyrus.
Pirminiais duomenimis, metalinė konstrukcija nukrito trūkus kitai, ją traukusiai, konstrukcijai.
Įvykyje buvo sužaloti penki darbus vykdžiusios bendrovės „Kauno tiltai“ darbuotojai, vienas iš jų žuvo, trys buvo išgabenti į ligoninę.
Per Nerį nutiestas Kleboniškio tiltas yra automagistralės A1 dalis.