„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2011 06 30

Kauno turizmo centro atstovai: „Tokį tempą, koks yra dabar, reikia išlaikyti bet kokia kaina“

Kauno regiono turizmo informacijos centras (TIC) švenčia 12 metų veiklos sukaktį. Per tuos metus Laisvės alėjoje, Rotušės aikštėje, autobusų, geležinkelio stotyse, Kauno oro uoste bei Kauno pilyje įsikūrusiuose TIC'o padaliniuose apsilankė ir įvairios informacijos apie Kauną ir jo apylinkes gavo 1 000 000 turistų.
Kauno TIC vadovas Sigitas Sidaravičius
Kauno TIC vadovas Sigitas Sidaravičius / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Didysis užsienio svečių srautas atvyko oru. Ženklus turistų pagausėjimas pasijuto pigių skrydžių bendrovei „Ryanair“ iš Kauno oro uosto pradėjus organizuoti tiesioginius skrydžius į įvairius Europos miestus.

„Per TIC'o veiklos metus turbūt pirmą kartą viešbučių atstovai nesiskundžia dėl to, kad trūksta turistų. Tokį tempą, koks yra dabar, reikia išlaikyti. Tai ir stengiamės daryti“, – sakė Kauno regiono TIC direktorius Sigitas Sidaravičius.

Švęsdami gimtadienį centro darbuotojai pristato naujovę: nuo šiol Kauno regiono TIC'o interneto svetainėje vietos ir užsienio turistai galės iš anksto susiplanuoti norimus turistinius maršrutus ir gauti išsamią informaciją apie juos.

„Maršrutų planavimo sistema – sena mūsų svajonė. Dabar bet kas, užsukęs į internetinį puslapį, galės susiplanuoti maršrutą iš taško A į tašką B. Projektą įgyvendinome už europinius pinigus“, – teigė S.Sidaravičius.

Turizmas Kauno regione šiuo metu išgyvena pakilimą. Viešbučių atstovai tikriausiai pirmą kartą per 12 metų nebesiskundžia dėl to, kad trūksta turistų. Tereikia išlaikyti tokį lygį. Sakė S.Sidaravičius

Šį sezoną į rekonstruotą Kauno pilį sugrįžę turizmo atstovai kuria grandiozinius planus, kaip būtų galima išnaudoti atsivėrusias pilies prieigas.

„Tai – unikali vieta, kurioje galima organizuoti įvairiausius renginius. Dabar tereikia tinkamai įgyvendinti visas svajones ir, žinoma, suplanuoti finansus“, – konkrečių planų dar neatskleidė pašnekovas.

Dar viena svajonė – turistams skirti leidiniai ir žemėlapiai, kurie būtų išleisti 10 skirtingų užsienio kalbų. Jie galėtų būti platinami miesto kavinėse, viešbučių vestibiuliuose, suvenyrų parduotuvėse – visur, kur ateina turistai.

Kauno regiono TIC'o atstovai norėtų bendradarbiauti su Latvijos, Estijos ir Lenkijos žiniasklaida:

„Kartu su šių šalių nacionaliniais leidiniais galėtų būti platinami lankstinukai apie Kauno regiono turizmą ir čia vykstančius renginius. Latviai tai sėkmingai daro Lietuvos laikraščiuose“, – sakė S.Sidaravičius.

Informacijos apie renginius trūksta ir pačiame Kaune. Iki šiol mieste nėra jokių stendų, kuriuose būtų pateikiama informacija apie visą vasarą vykstančius festivalius, sporto varžybas ir kitokius projektus bei renginius.

Smagiausi turistų klausimai

Šventinėmis nuotaikomis gyvenantys Kauno regiono TIC'o darbuotojai prisiminė komiškų situaciją, į kurias pateko bendraudami su turistais. Kartais naivūs jų klausimai sukeldavo šypseną, o kai kada – net nevaldomą juoką. Pavyzdžiui, buvo situacijų, kai prieš atvykdamas svečias domėdavosi, ar Kaune yra restoranų, ar maistą reikėtų atsivežti pačiam?

Dažnas klausimas ir apie internetą: nors Lietuvoje internetu naudojasi didžioji dalis gyventojų, užsieniečiams vis dar atrodo, jog pas mus šio išradimo gali nebūti.

Prie Kauno marių susiruošę užsieniečiai yra klausę, kurioje vietoje ten būtų galima rasti gintaro, o užsiregistravę į ekskursiją Kauno pilyje teiravosi: ar įėję į Kauno pilies požemius išlįsime prie Soboro?

Prie Kauno marių susiruošę užsieniečiai yra klausę, kurioje vietoje ten būtų galima rasti gintaro, o užsiregistravę į ekskursiją Kauno pilyje teiravosi: ar įėję į Kauno pilies požemius išlįsime prie Soboro?

Prie milijoninių miestų įpratusius japonų turistus neretai stebina tai, jog mieste tiek mažai žmonių.

„Kartą turistas norėjo įsigyti bilietą į Ameriką ir liko nepatenkintas, kai paprašėme sukonkretinti miestą. Jis paaiškino, kad tiesiog nori į Ameriką“, – keistas svečių užgaidas prisiminė Kauno regiono TIC'o darbuotojai.

12 Kauno regiono TIC'o metų skaičiais

Per 12 veiklos metų Kauno regiono TIC'as, bendradarbiaudamas su gidais, sukūrė daugiau kaip 80 ekskursijų. Tarp jų populiariausios – ekskursija „Kauno požemių dvasia“, „Kaunas vandeny“, „Kaunas šypsosi moterims“, „Saldusis Kaunas“

Turistams buvo išleista daugiau kaip 680 000 Kauno žemėlapių, daugiau kaip 400 000 turistinių leidinių „Kauno gidas“ (lietuvių, anglų, vokiečių, rusų, lenkų, ispanų ir prancūzų kalbomis).

Kaunas buvo pristatytas 75 tarptautinėse turizmo parodose, kontaktų ir turizmo verslo mugėse.

Kauno turizmo centro rengiamuose gidų ir kelionių vadovų kursuose paruošta daugiau kaip 100 II kategorijos gidų ir kelionių vadovų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs