Pasak vieno iš susitikimo iniciatorių, mero pavaduotojo Kęstučio Kriščiūno, šiemet nuspręsta susitikti nelaukiant, kol gatvės bus užsnigtos ar paaiškės, kad druskos
gatvėms barstyti nėra.
„Kauno švaros“ generalinis direktorius Dalius Tumynas patikino, kad šiais metais įmonė turės keletu traktorių daugiau, lapkričio 1 dieną miestą pasieks penki nauji barstytuvai. Pasak įmonės vadovo, centrinę miesto dalį nuvalyti nekils problemų, subrangovai esą pasirūpins svarbiausiais tiltais ir įkalnėmis.
Didžiausią rūpestį įmonės direktoriui kėlė tarifų klausimas – bendrovė „Kauno švara“, pasitarusi su subrangovais ir peržvelgusi Vilnių valančios bendrovės „Grinda“ patirtį, nori padidinti vieną iš barstymų tarifų (mechaninis gatvių valymas barstant šlapia druska) – tai jiems leistų sumažintų kitus kelis tarifus.
Miesto merui Rimantui Mikaičiui ir Administracijos direktoriui Antanui Navakauskui paprašius pagrįsti tokį prašymą, „Kauno švaros“ atstovas pažadėjo pristatyti visą ekonominiam pagrindimui reikalingą metodiką.
Merui pasiteiravus, kodėl to nebuvo galima padaryti vasarą, įmonės atstovai neatsakė.
„Kauno švara“ norėtų, kad jai būtų mokama už barstymą druska (yra įvairūs barstymų būdai – šlapia druska, druska su smėliu) bei įvestas tarifas už valymo mašinų budėjimo režimą.
Dalius Tumynas užtikrino, kad iki lapkričio 1 dienos įmonė tikrai turės naujų papildomų barstytuvų ir pakankamas druskos atsargas.
Vienu valymu mieste aprėpiama apie 3 mln. kvadratinių metrų ploto. Kauno gatvėmis barstyti perkama pigiausia baltarusiška druska, kurios sudėtyje yra nemažai kreidos priemaišų. Tokios druskos tona kainuoja apie 170 litų, geresnės ukrainietiškos druskos tonos kaina siekia beveik 300 litų.
„Kauno švara“ planuoja, kad šiam sezonui miestui reikėtų apie 10 tūkst. tonų druskos.
Vicemeras Kęstutis Kriščiūnas pastebėjo, kad nereikėtų naudoti druskos ir smėlio mišinio, nes smėlis užkemša kanalizacijos tinklus.