„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2009 06 22

Kavinės naujokės stebins kainomis ir netikėtumais

Kaunui krizės dantys nebaisūs. Tokia išvada nejučiomis peršasi stebint laikinosios sostinės centre pastaruoju metu vieną po kito atidaromus restoranus, kavines bei barus.
Restorano „Pas Stanley“ savininkas S.Klemmensen įsitikinęs – sunkmečiu pradedant naują verslą sėkmės gali tikėtis tik pasiūlęs klientams ką nors naujo.
Restorano „Pas Stanley“ savininkas S.Klemmensenas įsitikinęs: sunkmečiu pradedant naują verslą sėkmės galima tikėtis tik pasiūlęs klientams ką nors nauja. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Kol daugelis verslininkų, siekdami išvengti bankroto šmėklos, griebiasi įvairių taupymo būdų, atleidžia darbuotojus ir ruošiasi dar sunkesniems laikams, dalis verslo pasaulio atstovų drąsiai imasi naujų iššūkių bei plečia savo veiklą. Per pastaruosius porą mėnesių Kauno senamiestyje bei Laisvės alėjoje naujų restoranų ir kavinių atidarymo vakarėliai rengti daug dažniau nei bet kada anksčiau.

„15min“ kalbinti pastaruoju metu atidarytų maitinimo paslaugas teikiančių įmonių vadovai įsitikinę: žmonėms pasiūlant ką nors nauja ir prie to priderinant protingą kokybės bei kainos santykį, net ir įsisukus sunkmečiui verslą galima plėtoti sėkmingai.

„Krizė tam tikra prasme yra puikus metas, – tvirtai pareiškė prieš mėnesį senamiestyje pradėjusio veikti restorano „Pas Stanley“ savininkas Stanley Klemmensenas ir suskubo šį savo teiginį paaiškinti: – Pavyzdžiui, patalpų remontas man kainavo perpus pigiau, nei jis būtų kainavęs prieš metus.“

„Mūsų lūkesčius naujoji kavinė pateisino su kaupu. Manau, kad rudenį bus dar geriau, nes į Kauną grįš daugybė studentų“, – paklausta, ar nesigaili sprendimo senamiestyje atidaryti naują kavinę „Vero Cafe“, užtikrintai pareiškė šio kavinių tinklo savininkė Laima Vėželienė.

„Vasarą Laisvės alėjoje būna itin gausu žmonių, tad bent kol kas ši investicija tikrai pasiteisino“, – patikino centrinėje miesto gatvėje neseniai atidaryto kinų restorano „Čanas“ atstovė Erika Sakalaitė.

Ką žmonėms turi pasiūlyti verslininkas, norintis, kad verslas klestėtų net ir sunkmečio akivaizdoje? Atsakymas į šį klausimą žymiai paprastesnis nei galėtų pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

„Žmonėms reikia pasiūlyti ką nors nauja“, – trumpai paaiškino S.Klemmensenas. Jau penktus metus Kaune gyvenančio pusamžio švedo galvoje mintis miesto centre atidaryti restoraną kirbėjo jau seniai. Nekilnojamojo turto kainas negailestingai apkarpiusi krizė verslininkui padėjo rasti už itin palankią kainą senamiestyje išnuomojamas patalpas.

„Gyvendamas Kaune įsitikinau, jog visos miesto užeigos labai panašios: jose vyrauja tamsūs baldai, interjere nedaug spalvų. Mano restorano idėja pagrįsta iš Vakarų Europos ateinančiomis naujomis tendencijomis, kurių esmė ta, jog restoranas gali būti skirtas labai įvairaus amžiaus, skirtingiems žmonėms. Žinoma, tokiu metu taikyti labai dideles kainas būtų labai neprotinga, – patikino S.Klemmensenas ir paklaustas, kaip galėtų įvertinti savo restorano veiklos rezultatus per pirmąjį mėnesį, nustebino: – Fantastika! Fantastika! Aš nerandu kito žodžio, kuriuo galėčiau tai apibūdinti.“

Protingos kainos lemia itin daug

Septynių Lietuvoje veikiančių kavinių „Vero Cafe“, iš kurių keturios yra Kaune, savininkė L.Vėželienė patvirtino verslininko iš Švedijos išsakytą teiginį, jog norint gerų rezultatų klientams reikia pasiūlyti tai, ko iki šiol nebuvo.

„Tokios vietos, kur gali greitai ir skaniai ko nors užkąsti ar pasiimti kavos, Kauno senamiestyje iki tol nebuvo, – paklausta apie sprendimo atidaryti dar vieną kavinę motyvus, atsakė verslininkė. – Žinoma, labai daug lemia ir kokybės bei kainos santykis.“

Neseniai Laisvės alėjoje atidaryto kinų restorano „Čanas“ atstovė E.Sakalaitė antrino L.Vėželienei ir akcentavo klientų gausos priklausomybę nuo maisto kainų. „Tokiu metu reikia ne siekti kuo didesnio pelno, o atsižvelgti į tai, jog klientų piniginės smarkiai plonėja. Šiuo metu jiems aktualios įvairios akcijos ir nuolaidos. Žinoma, nuo to kenčia pelnas, – aiškino mergina. – Bet kuris verslininkas savo kūrinį žmonėms turėtų pateikti išbaigtą. Maisto kokybė, aptarnavimas turi būti nepriekaištingi. Labai svarbu pirmą kartą atėjusiam žmogui padaryti tokį įspūdį, kad jis ateitų dar kartą ir atsivestų kitą žmogų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau