Nuo rugpjūčio antrosios pusės buvo įvesta naujovė – elektroninį mėnesinį bilietą galima pasipildyti prekybos centrų „Maxima“ kasose. Tačiau ne visiems gyventojams pavyksta pasinaudoti šia paslauga.
„Šiandien, jau daugiau kaip po pusantro mėnesio nuo pasiūlymo pradžios, kasininkės išsižioja iš nuostabos, kad jų prekybos centruose galima pildyti elektroninius bilietus, – teigė į „15min“ redakciją kreipęsis klaipėdietis Vadimas. – Paslauga reklamuojama jau ilgai, o realiai ja pasinaudoti neįmanoma. Galima sakyti, tai yra akių dūmimas.“
Vadimas bandė kasoje pasipildyti elektroninį bilietą tiek rugpjūtį, tiek prieš kelias dienas. Tačiau abu kartai buvo nesėkmingi.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis pripažino, kad kartais pasitaiko, jog nepavyksta kasose pasipildyti elektroninių mėnesinių bilietų.
„Tačiau negalima sakyti, kad visiškai neįmanoma pasinaudoti šia paslauga. Per mėnesį prekybos centruose papildoma apie 400–500 kortelių. Problemų gali kilti dėl parduotuvių kasininkių – gal ne visos žino apie tokią naujovę“, – sakė G.Neniškis.
Buvo perprogramuojamos kasos, iškilo techninių klaidų.
Jis patvirtino, kad iš pradžių buvo sulaukta nemažai nusiskundimų, tačiau šį mėnesį nepatenkinti buvo tik du žmonės. Bilietus galima papildyti ir kitais būdais – internete, kioskuose.
Bendrovės „Maxima LT“ atstovė Renata Saulytė pasakojo, kad rugsėjo pabaigoje buvo laikinų sutrikimų.
„Buvo perprogramuojamos kasos, iškilo techninių klaidų. Greičiausiai dėl to žmonės negalėjo pasipildyti elektroninių bilietų. O kodėl kilo nesklandumų pildant rugpjūtį, negalėčiau paaiškinti. Personalas buvo informuotas apie tokią paslaugą. Nebent pasitaikė naujų kasininkių, kurios nieko nežinojo apie bilietų pildymą“, – komentavo pašnekovė. R.Saulytė tikino, kad dabar sistema veikia tvarkingai.