Kelionė išgirtuoju keltuvu turėjo būti įspūdinga ir įsimintina. Tokia ir tapo, tačiau ne tiek dėl nuostabių atsiveriančių vaizdų, kiek dėl patirto išgąsčio, kai danguje atsidarė keltuvo durys.
Kaip 15min sakė savo vardo nenorėjusi skelbti moteris, besikeliant durys tiesiog atsidarė.
„Nusileidę parodėme budėjusiems darbuotojams nuotraukas, jie susinervino ir puolė kažkam skambinti. Žinoma, šįkart nieko nenutiko, bet jeigu ten būtų stovėjęs vaikas? Tai galėjo baigtis tragiškai“, – kalbėjo moteris.
Jai buvo pasiūlyta nuotraukas perduoti keltuvą eksploatuojančios bendrovės vadovams, tačiau moteris nusprendė dėl laimingai pasibaigusio incidento niekur nebesikreipti.
Gal todėl jos papasakota istorija, nors ir iliustruota incidentą įrodančia nuotrauka, sukėlė įtarimų keltuvą įrengusios bendrovės „Kautros keltuvai“ serviso vadovui Ruslanui Revenkai.
„Nieko konkrečiai mums nepasakė, žadėjo ir filmukus atsiųsti, bet nieko nepastebėjome, – sakė R.Revenka. – Darbuotojai neminėjo, kad nuotraukas būtų matę.“
Žinoma, šįkart nieko nenutiko, bet jeigu ten būtų stovėjęs vaikas? Tai galėjo baigtis tragiškai, – kalbėjo moteris.
Ar tai galėjęs būti koks nors gedimas? „Kautros keltuvų“ serviso vadovas nebuvo linkęs sutikti. Esą keltuvas nuolat tikrinamas, durys galėjo prasiverti apie 10 cm, bet visiškai atidaryti jų neįmanoma ir iškristi grėsmė esą nekyla. „Spyna užsifiksuoja ir plačiai atidaryti durų negalima, tik iki 10 cm“, – tikino vadovas.
Vis dėlto jis neslėpė, kad antradienio rytą keltuvas buvo patikrintas, tačiau esą viskas veikė tvarkingai. „Kiekvieną rytą darome patikras ir tikrai reaguojame į kiekvieną klientų pastebėjimą, pasakymą. Buvo sureaguota ir į tai, bet negavome vaizdinės medžiagos jokios“, – tikino R.Revenka.
Tai – ne pirmas incidentas, kilęs naujajame Druskininku keltuve. Pernai lapkričio 27 dieną pradėjęs veikti keltuvas sugedo jau tą pačią dieną. Gruodžio vidury keltuvui sugedus apie 20 žmonių daugiau nei valandą buvo įstrigę jame.
Kalėdų savaitgalį keltuvas vėl neveikė – kilo problemų dėl automatinių sistemų, kurios reguliuoja gondolų įvažiavimą į „stoteles“.
Druskininkų Lynų kelias – pirmasis tokio tipo keltuvas Lietuvoje. Lynų keltuvo projekto vertė – 3,9 mln. eurų. Didžioji dalis – 1,4 mln. eurų – gauta iš Klimato kaitos specialiosios programos, kitus pinigus skyrė bendrovė „Kautra“, su kuria Druskininkų savivaldybė sudarė keltuvo nuomos ir priežiūros sutartį 30 metų.