Pasak E.Skrodenio, šiuo metu yra pasirinktas galimas sprendinys, dar pernai atlikta ir poveikio aplinkai analizė – iki pavasario žadama paskelbti konkursą techninio projekto parengimui.
„Jei būtų priimtas sprendimas, kad statome, apie 2019-2020 metus estakada jau galėtų realiai stovėti, ir turbūt toks vienas skaudulys, kuris kiekvienais metais iškyla ir kurio negalime spręsti, išsispręstų ir prie jo nebereikėtų grįžti“, – BNS teigė jis.
Skaičiuojama, kad estakada galėtų kainuoti apie 7 mln. eurų. Anksčiau skelbta, jog estakados kaina gali siekti ir iki 12 mln. eurų.
E.Skrodenis prognozuoja, kad projektavimo procedūros gali užtrukti iki 2018-ųjų vidurio. „Kai (projektas – BNS) bus parengtas, manau, tada galėsime ir apsispręsti, ar jau statome, ar dar laukiame“, – teigė jis.
Kelių direkcijos vadovas pažymi, kad vertinant ekonominio naudingumo aspektu, estakada neatsipirks, tačiau projekto svarbą lemia ir palengvinimas turizmui Rusnėje.
„Šis visas kraštas Lietuvos yra atskirtas, šiemet bus tikrai nemažai dienų, gal ir iki mėnesio. Juolab, kad kainuoja ir kilnojimo paslaugos, yra nepatogumai žmonėms“, – pripažino jis.
Estakadą, kuri padėtų išvengti nepatogumų pakilus vandeniui, žadama jau kelis dešimtmečius. Šį sezoną potvynis prasidėjo neįprastai anksti – gruodžio pabaigoje. Antrosios potvynio bangos laukiama vasarį, prognozuojama, kad tuomet potvynis bus didesnis.
Kilus potvyniams, automobiliai per apsemtą ruožą keliami traktoriais, tai daroma iki 22 valandos.
Automobilių kelių direkcijos duomenimis, vandens gylis šioje atkarpoje šį penktadienį siekė 30 centimetrų.