Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 04 12

Keltus norvegams statys ir lietuviai

Bendra „Vakarų laivų gamykla“ ir Norvegijos bendrovės „Fiskerstrand Verf AS“ kompanija „Fiskerstrand BLRT AS“ sudarė sutartį su Norvegijos keltų operatoriumi „Boreal Transport Nord AS“ dėl trijų naujų dvipusių automobilinių keltų statybos.
„Vakarų laivų gamyklos“ dukterinė kompanija statys du naujus daugiafukcius laivus.
„Vakarų laivų gamyklos“ ir Norvegijos bendrovės „Fiskerstrand Verf AS“ kompanija „Fiskerstrand BLRT AS“ statys naujus keltus Norvegijai. / VLG nuotr.

Trims skirtingoms šiaurės Norvegijos perkėloms skirti keltai bus pristatyti 2013 m. rudenį ir pradėti eksploatuoti nuo 2014 m. sausio 1 d. Su „Fiskerstrand BLRT AS“ pasirašyta statybos sutartis, taip pat numato galimybę pristatyti ketvirtą laivą iki 2014 m. sausio mėn. pabaigos.

Keltų paslaugas užsakė Nordlando apskrities savivaldybė, o „Boreal Transport Nord AS“ eksploatuos laivus ir teiks transportavimo paslaugas. Įskaitant naujuosius, „Boreal Transport Nord AS“ iš viso eksploatuoja šešis keltus keturiose Nordlando apskrities perkėlose.

„Tai yra mūsų pirma sutartis su „Boreal Transport Nord AS“ ir mes vertiname šią kompaniją, kaip naują užsakovą bei labai įdomų transporto operatorių Norvegijoje“, - teigė „Fiskerstrand BLRT AS“ vadovas Rolfas Fiskerstrandas.

„Keltų statybos sutartys buvo tarptautinio konkurso objektas, todėl galimybė jas pasirašyti su „Fiskerstrand BLRT AS“ įrodo mūsų konkurencingumą. Renkantis laivų statytoją mes remiamės bendru įvertinimu. Be to atsižvelgiame į kainą, pristatymo laiką, taip pat ne mažiau svarbi mums yra patirtis“, - sakė „Boreal Transport Nord AS“ atstovas Kjetil Fiorsvoll. 

Dėl statomų laivų ženkliai padidės dabartinių perkėlų pajėgumai. Pasak „Boreal Transport Nord AS“ projektų vadovo Bjorn Arne Bjerke, kiekviename iš naujųjų laivų tilps 50 keleivinių automobilių ir iki 249 žmonių.

Keltuose bus sumontuoti išmetamuosius teršalus mažinantys dyzeliniai varikliai bei efektyvios korpuso formos, kurios leis ženkliai pagerinti poveikį aplinkai, atsižvelgiant į laivo tonažą. Du keltai turi uždarą mašinų skyriaus denį, skirtą eksploatacijai C klasės vandenų plotuose, tuo tarpu trečiasis yra atviro tipo, skirtas eksploatacijai vandenų plotuose, priskirtuose D klasei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?