2016 03 10

Kęstutis Trečiokas žada tyrimą dėl jo ministerijai 10 tūkst. eurų kainavusio vaizdo siužeto

Aplinkos ministras Kęstutis Trečiokas, reaguodamas į 15min publikaciją, žada išaiškinti, ar jo vadovaujama ministerija teisėtai ir skaidriai įsigijo vaizdo siužetą už beveik 10 tūkst. eurų.
Kęstutis Trečiokas
Kęstutis Trečiokas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Ketvirtadienį 15min paskelbė, jog tokią sumą ministerija sumokėjo už nesudėtingą vaizdo prezentaciją, kurioje apžvelgiami per Lietuvos nepriklausomybės metus sukurti įstabesni architektūros kūriniai. Šį darbą už ministerijos pinigus atliko Lietuvos architektų sąjungos viešoji įstaiga Architekto Gedimino Baravyko fondas.

Su parengta medžiaga ir ministerijos skelbtais reikalavimais susipažinęs skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės „Socialus marketingas“ kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas 15min teigė panašų produktą galintis pasiūlyti už 1,5-3 tūkst. eurų. O už 10 tūkst. eurų esą galima nuveikti nepalyginamai daugiau.

Reaguodamas į tokius vertinimus, ministras K.Trečiokas žada išaiškinti, ar pinigai jo vadovaujamoje ministerijoje leisti neprasilenkiant su įstatymais.

„Viešojoje erdvėje pasigirdus abejonėms, kad Aplinkos ministerija per brangiai sumokėjo už esą per primityviai parengtą virtualią architektūros ekspoziciją „Lietuvos nepriklausomybės architektūra 1990-2015“, aplinkos ministras Kęstutis Trečiokas pavedė ministerijos Kontrolės skyriui per savaitę ištirti, ar nebuvo pažeistos viešųjų pirkimų procedūros ir ar jos vyko skaidriai“, – ketvirtadienį išplatintame pranešime teigia K.Trečiokas.

Kviečiame dar sykį peržiūrėti Aplinkos ministerijai 10 tūkst. eurų kainavusį siužetą ir išreikšti savo nuomonę:

VIDEO: Primityvi prezentacija, už kurią Aplinkos ministerija paklojo 10 tūkst. eurų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis