Ministrai trečiadienį išreiškė savo susirūpinimą Europos Komisijos transporto ir judrumo komisarei Violetai Bulc, Europos Parlamento Transporto komiteto pirmininkei Karimai Delli ir už Mobilumo paketą atsakingiems komiteto nariams.
Susitikimuose ministrai pabrėžė, kad pasirinktas modelis, numatantis skirtingas komandiravimo sąlygas šalims, kurių vežėjai dirba tarptautiniu mastu ir dvišaliu pagrindu, suskaidys bendrą Europos rinką, diskriminuos dalį ES valstybių ir jų vežėjų. Be to, trukdys sklandžiai veikti kelių transporto vidaus rinkai, sukurs neproporcingą administracinę naštą vežėjams, ypač mažoms ir vidutinėms jų įmonėms, paskatins nesąžiningą ES ir trečiųjų šalių vežėjų konkurenciją.
Ministrai taip pat pasisakė prieš siūlymus, susijusius su transporto priemonių grąžinimu į jų registravimo šalį. Ministrai priminė, kad tokios neproporcingos ir protekcionistinės priemonės yra neteisėtos ir neatitinka esminių Europos Sąjungos principų bei politikos.
Susitikimuose raginta nenustatyti papildomų apribojimų kabotažui ir bent jau palikti galioti esamas taisykles, nurodant, kad esant mažai kabotažo rinkai nepateisinamas toks griežtas reguliavimas, kuriuo siekiama į šią rinką neįsileisti užsienio bendrovių.
Ministrai taip pat laikėsi nuomonės, kad visuotinis draudimas vairuotojams praleisti savaitinio poilsio laiką transporto priemonių kabinose esamomis sąlygomis yra neįmanomas. Europoje trūkstant tinkamos infrastruktūros, siūlomi draudimai nepagerins vairuotojų darbo sąlygų.
Ministrai teigiamai įvertino rimtą Europos Parlamento požiūrį į vairuotojų teises, užtikrinant jiems galimybę laisvai pasirinkti, kur praleisti privalomo poilsio laiką.
Dėl Mobilumo paketo ketvirtadienį Briuselyje protestuoja apie 600 vežėjų iš Bulgarijos, Rumunijos, Vengrijos, Lenkijos ir Lietuvos. Protesto akciją organizuoja Bulgarijos vežėjų asociacija.