2018 04 04

Ketvirtadienį V.Pranckietis susitiks su naująja LRT generaline direktore

Ketvirtadienį Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis planuoja pasimatyti su naująja Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) generaline direktore Monika Garbačiauskaite-Budriene.
Monika Garbačiauskaitė-Budrienė
Monika Garbačiauskaitė-Budrienė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Susitikimo metu planuojama aptarti naujosios LRT vadovybės prioritetus ir veiklos kryptis, laukiančius pokyčius įstaigoje“, – rašoma Seimo Pirmininko atstovės spaudai Karolinos Frolovienės išplatintame pranešime.

LRT taryba buvusią naujienų portalo delfi.lt vyriausiąją redaktorę M.Garbačiauskaitę-Budrienę į LRT vadoves penkerių metų kadencijai paskyrė kovo 20-ąją. Oficialiai pareigas ji pradėjo eiti trečiadienį.

Naujoji LRT vadovė tikina, kad vieni pagrindinių jos tikslų – turinio integracija ir visuomeninio transliuotojo sustiprinimas internete.

„Keliu tikslą prikelti naujienų portalą iš ne itin gerų pozicijų į geresnes ir eiti link to, kad būtų daugiau bendradarbiaujama dėl turinio pačios LRT viduje,“ – BNS sakė M.Garbačiauskaitė-Budrienė.

Ji taip pat teigė sieksianti didinti LRT skaidrumą, Seime vykstant tyrimui dėl visuomeninio transliuotojo veiklos, ir efektyvinti organizacijos darbą.

Kalbėdama apie turinį, naujoji LRT vadovė teigė sieksianti gerinti naujienų laidų kokybę, stiprinti tiriamąją žurnalistiką, skelbti daugiau naujienų apie procesus užsienio valstybėse ir pritraukti jaunąją auditoriją.

„Reikia suprasti, kad visa tai nepasidarys per mėnesį, bet reikia nuosekliai nusistatyti, kaip to bus siekiama, ir pradėti dirbti“, – kalbėjo M.Garbačiauskaitė-Budrienė.

Ji LRT generalinio direktoriaus pareigas perėmė iš dvi kadencijas visuomeniniam transliuotojui nuo 2008 metų vadovavusio Audriaus Siaurusevičiaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis