Vilnietis Justinas 19 val. pasinėrė į stresą mažinančią vonią. Beje, ne vienas...
Po pusvalandžio išlipo, nusišluostė, dešimt minučių atsipūtė, o tada paniro į romantinio masažo malonumus.
Tuo metu Neringai buvo daroma bikini depiliacija, manikiuras (be lakavimo), vėliau pedikiuras (irgi be lakavimo), dar vėliau – antakių korekcija.
Laužą kūrenę vyriškai su dokumentais susipažino patys bei pasiūlė ir žurnalistui. |
Akivaizdu, kad kiti šio grožio centro lankytojai irgi maloniai bei naudingai leido laiką. Parafino vonelė kojoms, kojas bei sėdmenis liekninantis masažas, spindesį veidui suteikianti procedūra – tai tik maža dalis klientams suteiktų paslaugų.
Visa ši pikantiška, konfidenciali informacija su klientų vardais, pavardėmis ir kitomis detalėmis atsidūrė dviejų vyriškių rankose, kovo 11-osios rytą Neries krantinėje kūrenusių toksiškų atliekų laužą, kuriame jie degino spalvotojo metalo laidų izoliaciją. Filmuotą medžiagą galite pamatyti čia.
„Radome tarp šiukšlių“
Trečiadienį 15min.lt jau pasakojo, kaip kiemsargiais prisistatę vilniečiai sostinėjė sėjo paniką, kai jų įžiebto laužo tiršti dūmai užtvindė dalį A.Goštauto gatvės bei vadinamojojo „Verslo trikampio“ biuro pastatų kvartalą.
Didelį maišą vidaus naudojimui skirtų grožio centro dokumentų vyriškiai buvo pasidėję šalia tam atvejui, jei laužas imtų gesti ir ugniai palaikyti prireiktų popieriaus.
Dokumentus Robertas ir Genadijus sakė radę išmestus tarp kitų šiukšlių. Grožio salonas, kurio dokumentai buvo paruošti deginimui, yra įsikūręs už kelių kvartalų nuo laužavietės.
SPA procedūros populiarios visame pasaulyje. |
Vyriškiai kaip pavyzdį 15min.lt žurnalistui pateikė šių metų vasario 12-osios dienos grožio centro darbotvarkę.
Tarp keliolikos tos dienos klientų buvo keletas advokatų, vienos stambios kelininkų bendrovės akcininkė, vieno žinomo rašytojo našlė. Ant lapų pieštuku netgi yra papildomai pažymėta, kuriam iš šių klientų buvo pritaikytos nuolaidos, o kam teko mokėti visą kainą. Kiek konkrečiai kiekvienas klientas tą dieną išleido pinigų, taip pat nesunku apskaičiuoti, mat procedūrų kainos yra viešai skelbiamos.
Galima įsivaizduoti, kas būtų, jei grožio centro dokumentacija atsidurtų ne metalo laužo surinkėjų, o informaciją į internetą beatodairiškai krauti mėgstančio kompiuteristo rankose. Nesunku nuspėti, kad nei klientų, nei grožio salono šeimininkų tokia reklama nenudžiugintų.
„Archyvuojame pagal įstatymus“
Kompanijos, valdančios prestižinius grožio salonus, rinkodaros direktorė naujienų portalui 15min.lt pripažino, kad atsitiko tai, kas jokiu būdu neturėjo atsitikti.
„Paprastai dokumentus rūšiuojame. Sunku būtų įsivaizduoti, kad kas tokius dokumentus atiduotų, dalintų ar išmestų neaišku kur. Turime tą specialų aparatą, ir viskas yra, kas nereikalinga, vietoje yra sunaikinama, todėl niekada nebūna tokių dalykų. Labai įdomu, kodėl šįkart taip įvyko. Tai galėjo atsitikti dėl naujo darbuotojo neapdairumo“, – svarstė rinkodaros vadovė.
Salono darbotvarkėse mirga klientų bei grožio specialistų pavardės, tikslūs laikai, procedūrų pavadinamai bei kita informacija. |
Ji sakė būtinai išsiaiškinsianti šio įvykio aplinkybes, „kad daugiau tai nepasikartotų.“
15min.lt pašnekovė pasakojo: „Visų šių dalykų tvarka mūsų įmonėje numatyta įsakyme, numatyta darbuotojų materialinė atsakomybė. Archyvuojame ir naikiname dokumentus pagal įstatymus. Absoliučiai visus dokumentus, kur yra vardas ir pavardė, mes saugome, už viską pas mus yra griežta atsakomybė.“
Būtent to centro, kurio dokumentai buvo vėtomi ir mėtomi, direktorius naujienų portalui situaciją paaiškino taip: „Tai gali būti arba mūsų valytojų, arba administratorių klaidos. Yra dokumentų naikikliai, vadinamieji krokodikai. Klientų akivaizdoje niekas ten dokumentų nededa, deda į krūvelę. O tą krūvelę administratorė gal kokią vieną dieną pamiršo sunaikint, o valytoja atėjusi iš ryto visas dėžes, visas šiukšliadėžes surinko ir išmetė. Mano versija – kad galėjo būti taip.“
Centro vadovas ketvirtadienį kartojo, kad į tokius dalykus stengiasi žiūrėti labai atsakingai, bei apgailestavo, kad šiuo atveju nepavyko išvengti žmogiškų klaidų. „Imsimės priemonių. Šiandien jau pasikalbėjome su kolegomis telefonu, kad tokių dalykų negali atsitikti“, – minėjo 15min.lt pašnekovas.