06 09

Kitoks požiūris į įtraukųjį ugdymą: niekada nebūsime tam visiškai pasiruošę, tai ko laukti?

Nuo šių metų rugsėjo visos Lietuvos mokyklos turi būti pasirengusios priimti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus. Ar jos tam pasiruošusios? Nuomonių esama įvairių. Tačiau vienos iš sostinės progimnazijų direktorius Rimantas Remeika sako, kad įtraukiajam ugdymui švietimo sistema visiškai pasiruošusi nebus niekada, todėl esą nėra ko laukti.
Rimantas Remeika
Rimantas Remeika / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pokytis – nuo rugsėjo 1-osios

„Jau dabar 90 proc. Lietuvos vaikų su specialiais ugdymosi poreikiais mokosi bendrojo ugdymo mokyklose, kartu su bendraamžiais“, – sako Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM), tarsi sufleruodama, kad naujai tvarkai, įsigaliojančiai nuo Naujųjų mokslo metų, pasiruošta.

Vis dėlto iš mokyklų ir švietimo sistemoje dirbančių specialistų pasiekia įvairi informacija. Dalis mokyklų išties sako esančios pasiruošusios, kitos atvirai deklaruoja, kad trūksta ir laiko, ir lėšų, o labiausiai – specialistų. Dauguma savo ruožtu tiesiog tyliai stebi situaciją ir stengiasi garsiai savo nerimo neatskleisti, bijodamos užsitraukti visuomenės nemalonę.

15min kovo pradžioje rašė apie atvejį Vilniuje, kai specialių poreikių turinčio vaiko mama skundėsi nežinanti, kur jos vaikas lankys mokyklą rudenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis