2023 10 18

Klaipėda ieško Kalėdų eglės Teatro aikštei

Jau aštuntus metus – prasminga ir išskirtinė Klaipėdos miesto kalėdinė tradicija, puošti tikrą, žmonių dovanotą žaliaskarę – beldžiasi į klaipėdiečių širdis. Šventinį gruodį Klaipėdos centrine eglute, taps tikras, natūralus medelis, kuris savo svarbią misiją pradės Kalėdų eglės įžiebimo vakarą – gruodžio 2-ąją. Siūlyti savo egles kandidates kviečiami visi klaipėdiečiai ar aplink esančių rajonų gyventojai.
Kalėdų eglė Teatro aikštėje
Kalėdų eglė Teatro aikštėje

Kalėdinių renginių organizatorius VšĮ „Klaipėdos šventės“ skelbia svarbiausio Kalėdų simbolio – eglutės paiešką. Jau dabar klaipėdiečiai kviečiami siūlyti savo užaugintų eglių kandidatūras garbingai misijai – tapti pagrindiniu uostamiesčio Kalėdų simboliu. Prieš metus Teatro aikštę papuošė Klaipėdos universiteto botanikos sodo padovanota eglė.

Iniciatyva dovanoti ne vieną dešimtmetį augintas egles, klaipėdiečiai pirmą kartą pakviesti prieš aštuonerius metus. Ši tradicija sulaukė daugybės teigiamų atgarsių ir tapo Klaipėdos kalėdinio laikotarpio vizitine kortele.

Nuo 2015-ųjų tęsiama iniciatyva rodo, kad padovanoti žaliaskares žmones skatina įvairios priežastys – aukštaūgiai medžiai užstoja saulės šviesą, kartais kliudo elektros laidams, užima daug vietos. Nusprendus prisidėti prie stebuklingų Klaipėdos miesto Kalėdų kūrimo ir dovanoti savo užaugintą medį, organizatoriai išspręs visus su eglutės nukirtimu, pervežimu ir medžio augimo vietos sutvarkymu susijusius rūpesčius.

Reikalavimai Klaipėdos eglutei – ne žemesnė kaip 10 metrų aukščio, plačiu ir gausiu šakų vainiku. Visos pasiūlytos kandidatės bus apžiūrėtos, įvertintos ir pristatytos visuomenei. Sudaryta komisija atrinks tinkamiausią ir verčiausią Klaipėdos miesto eglės vardo.

Pasiūlymų su nuotraukomis organizatoriai lauks iki spalio 27 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis