Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 05 24

Klaipėdoje šurmuliuos sendaikčių turgūs

„Bendrauk, mainykis, dalykis idėjomis! Pirk, parduok ar tiesiog žiopsok“ – tokiu šūkiu klaipėdiečiai kviečiami į sendaikčių turgų, kuris nuo gegužės 30 dienos džiugins uostamiesčio gyventojus bei svečius.
Blusų turgus
Vadinamieji blusų turgūs itin populiarūs Vilniuje, Klaipėdoje jie dar tik skinasi kelią. / J.Kalinsko nuotr.

Idėja rengti tokį turgų Klaipėdoje kilo privačios kompanijos Renginių centro vadovui Mariui Tumšiui.

„Norisi ką nors gražaus ir gero padaryti savo miestui, kuriame studijavome, o dabar gyvename ir dirbame. Tikime, kad šis  nekomercinis renginys suburs daug geranoriškų ir pozityviai mąstančių žmonių į vieną vietą. Tikime, kad tai taps gražia tradicija, o Klaipėdos senamiestis įgaus naujų gyvybės ženklų“, – sakė renginio organizatorai.

Turgus vyks kiekvieną sekmadienį nuo 10 iki 14 val. senamiestyje, Aukštosios gatvės ruože nuo Parodų rūmų iki Senojo pašto.

Kaip sako organizatoriai, šis turgus visų pirma bus pramoga tiek perkančiajam, tiek parduodančiajam „užgyventą turtą“.

„Tikrų blusų mūsų sendaikčių turguje greičiausiai nenusipirksit“, – juokauja projekto rengėjai. Tačiau kitų įdomių dalykėlių – antikvarinių dirbinių, pašto ženklų, monetų, visokių niekučių, nuotraukų, indų – tikrai bus. Šiame turguje bus galima derėtis į  viršų ir į apačią, į kairę ir į dešinę. Čia galėsite susipažinti su kaimynais, gerti atsineštą arbatą, paklausti vaiko, parduodančio savo senus žaislus, kaip jam sekasi mokykloje, ar tiesiog puikiai leisti laiką.

Visi norintys prekiauti  gali registruotis tel. (846) 256590, mob. 8 670 38070, el.p.: info@renginiucentras.lt. Daugiau informacijos rasite apsilankę  www.blusu-turgus.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?