2009 metus viešąjį transportą uostamiestyje organizuojanti viešoji įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas” baigė nuostolingai. Negalutiniais skaičiavimais nuostoliai sieks apie 2,5 mln. lt.
„Esant tokioms aplinkybėms mes nebegalime iš vežėjų pirkti tiek pat autobusų ridos kilometrų kaip anksčiau. Būsime priversti nuo vasario 1 dienos ridą mažinti penkiais procentais. Tikimės sutaupyti per metus apie 1,2 mln. litų.“- sakė bendrovės „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas G. Neniškis.
Žiemą rečiau kursuos 4 ir 6 maršrutų autobusai. Savaitgaliais mažės 8 maršruto autobusų reisų. Nuo vasario 1 -osios nuspręsta pertvarkyti ir šiaurinės Klaipėdos dalies maršrutų tinklą.
Nuspręsta koreguoti ir sutrumpinti 3 numerio autobuso maršrutą. „Trečiukas“ dabar važiuos tiesiai Liepojos gatve iki Miesto ligoninės stotelės, aplenkdamas Kretingos gatvę, t.y. „mažąjį kaimelį“. Į galutinę stotelę Žvejybos uoste autobusas važiuos iki apsisukimo aikštelės Naikupės gatvėje, nebeužsukdamas į Kalnupės gatvę.
Pasikeitusias susisiekimo sąlygas Kretingos, Medelyno gatvės gyventojams kompensuos pakoreguotas 17 numerio autobuso maršrutas. Jis nebedarys ankstesnės kilpos iki galinės Žiedo stotelės, o važiuos Kretingos gatve iki Plytinės stotelės.
Prie Žiedo, Kaštonų g. stotelių gyvenantiems klaipėdiečiams susisiekimą su miesto centru užtikrins pakoreguotas 5 numerio autobuso maršrutas. Dabar „penktukas“ važiuos tiesiai Herkaus Manto gatve, suks į Šiaurės prospektą , Kretingos gatvę ir važiuos iki galinės Žiedo stotelės.
Pakeistas 9 numerio autobuso maršrutas dabar drieksis Šiaurės prospektu, Kretingos gatve iki galo, toliausiai šiaurinėje dalyje pasiekdamas Onkologijos departamento stotelę. Tikimasi, kad paminėti pokyčiai bus patogesni keleiviams, įlipantiems į 9 maršruto autobusą Studentų, Botanikos sodo stotelėse. Tuo pačiu „devintukas“ iš dalies dubliuos gana retai kursuojantį 17 numerio autobuso maršrutą.
Ištiesinamas ir sutrumpinamas 15 numerio autobuso maršrutas. Jis važiuos kaip ir „trečiukas“, tiesiai Liepojos gatve iki Miesto ligoninės.
Pertvarkos organizatoriai tikisi, kad keleivinių autobusų maršrutų pakeitimai ne tik sutaupys autobusų ridą, bet ir suskirstys šiaurinės miesto dalies maršrutus į magistralinius ir periferinius. Pastarieji turėtų užtikrinti atokesnių miesto rajonų gyventojams geresnes susisiekimo galimybes.
Magistraliniais maršrutais tampa 3 ir 15, vežantys pagrindinėmis miesto ašimis didžiausius keleivių srautus. Šiais maršrutais vykstantiems keleiviams kelionė nuo miesto centro iki Miesto ligoninės sutrumpės atitinkamai devyniomis ir trimis minutėmis. Šiuo atžvilgiu teikiamos paslaugos kokybė tik pagerės.