„Baltijos estakados, svarbiausio įvažiavimo į Klaipėdą, kuris yra didžiausias iki šiol susisiekimo infrastruktūros gerinimo projektas, statyba yra užbaigta dabar, tačiau eismas estakada atvertas prieš pusę metų. Didžiausias naujosios estakados privalumas – pralaidumas. Pirmiausia – patogiam susisiekimui su uostu. Ir nors visa apimtimi transporto priemonių vairuotojai jį galės pajusti tada, kai bus baigti kito užsakovo ir kitų rangovų vykdomi rekonstrukcijos darbai Vilniaus plente – pakeliui į estakadą, jau dabar yra akivaizdu, kad šio objekto atsiradimas reikšmingai pagerino eismo situaciją: sumažėjo spūstys bei aplinkos tarša šioje miesto dalyje, taupomas eismo dalyvių laikas ir, žinoma, degalai“, – sakė Klaipėdos miesto meras Arvydas Vaitkus, kartu su kitais miesto valdžios atstovais, rangovais bei statybos eigą kuravusiais savivaldybės specialistais šiandien apsilankęs objekte.
Strategiškai svarbi jungtis su miestu ir uostu – valstybinės reikšmės projektas. Rekonstravus žiedinę sankryžą ir pastačius estakadą visiems eismo dalyviams sukurtos patogesnės susisiekimo sąlygos, iš esmės atskirti į uostą važiuojančių sunkiasvorių transporto priemonių ir gyventojų susisiekimo srautai.
Po rekonstrukcijos į „turbožiedą“ pertvarkyta žiedinė sankryža yra po rytų–vakarų kryptimi pastatyta estakada, čia vyksta intensyvus transporto eismas miesto pietų ir šiaurės kryptimis. Po modernizuota žiedine sankryža įrengtos požeminės perėjos, sutvarkyta negalią turintiems gyventojams ir dviračiams bei paspirtukams pritaikyta infrastruktūra.
Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos ir estakados statybų vertė – 40,5 mln. eurų. Iš jų – apie 4,2 mln. savivaldybės, apie 31,8 mln. valstybės lėšos (Susisiekimo ministerijos, Ekonomikos ir inovacijų ministerijos), apie 4,5 mln. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos lėšos. Darbai buvo vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“. Rangos darbus vykdė AB „Kauno tiltai“.