2022 12 02

Klaipėdos savivaldybėje atvėrė naują klientų aptarnavimo centrą

Klaipėdoje atidarytas naujas savivaldybės klientų aptarnavimo centras, kuris įsikūrė Taikos pr. 52C. Čia jau dirba Socialinės paramos skyrius – į patalpas Taikos prospekte persikėlė visi specialistai iš Vytauto gatvės. Tačiau padalinys Laukininkų gatvėje veiklą tęsia ir toliau.
Klaipėdos miesto savivaldybė atvėrė naują klientų aptarnavimo centrą.
Klaipėdos miesto savivaldybė atvėrė naują klientų aptarnavimo centrą. / Klaipėdos miesto sav. nuotr.

Naujose patalpose Taikos prospekte besikreipiančius asmenis taip pat jau priima Klientų aptarnavimo skyriaus specialistai, paslaugos teikiamos vieno langelio principu. Klientų aptarnavimo specialistai veiklą tęsia ir Liepų g. 11.

Sausio mėnesį naujame Klientų aptarnavimo centre Taikos prospekte taip pat bus pradėtos teikti ir gyvenamosios vietos deklaravimo paslaugos.

Klaipėdos miesto sav. nuotr./Klaipėdos miesto savivaldybė atvėrė naują klientų aptarnavimo centrą.
Klaipėdos miesto sav. nuotr./Klaipėdos miesto savivaldybė atvėrė naują klientų aptarnavimo centrą.

„Tai geras sprendimas tiek dėl geografinės vietos, tiek dėl patalpose esančių erdvių – tas erdvumas, šviesa ir šiluma čia apsilankiusį žmogų jau nuteikia pozityviai, o čia juk ateina gyventojai vienų ar kitų rūpesčių vedami. Tikiu, kad šis sprendimas pasiteisins daugeliui, kurie tiesiogiai naudojasi savivaldybės teikiamomis paslaugomis. Patogumo ir geresnių aptarnavimo kokybės sąlygų užtikrinimas – vienas pagrindinių uždavinių. Paslauga turi būti kiek įmanoma arčiau žmogaus ir būti patogi žmogui. Žiūrint į perspektyvą, galime ieškoti ir kitų sprendinių kitose miesto vietose, kad paslaugos būtų dar arčiau žmonių“, – sako Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

Pirmą ateinančių metų ketvirtį naujame Klientų aptarnavimo centre duris taip pat atvers International house Klaipėda – paslaugų užsieniečiams centras, kur visais aktualiais klausimais galės kreiptis užsienio piliečiai, atvykę į miestą.

Tikimasi, kad naujos patalpos bus patogios kiekvienam čia atvykstančiam. Pirmaisiais mėnesiais bus stebimi apsilankančiųjų srautai, analizuojama, kokių dar paslaugų trūksta ir vertinamos tolimesnės Klientų aptarnavimo centro plėtros galimybės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis