Pasak dienraščio, leidimo, kad į „Klaipėdos Smeltę“ atplauktų 275 metrų ilgio konteinervežis, bendrovė laukė daugiau nei pusmetį.
„Buvo užbaigtas uosto valymas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija atliko skaičiavimus ir tokį leidimą mums duoda. Panašus laivas turėjo atplaukti prieš mėnesį, bet tada leidimo jį įvesti negavome, tad laivas išsikrovė Gdynėje, kur sąlygos nebuvo geresnės negu Klaipėdoje“, – tvirtina „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška.
Anot jo, tai bus savitas konteinerių paskirstymo centro startas.
„Vasarą turime palankias oro sąlygas, tačiau mums reikia kanalo tobulinti kanalą, kad 275 metrų ilgio laivus galėtume priimti visus metus, o apie 300 metrų ilgio laivai, manau, galės švartuotis, kai kanalas bus išgilintas iki 14,5 metro“ – teigia R.Juška.
Ambicijų Klaipėdos uoste įkurti konteinerių paskirstymo centrą turinti „Klaipėdos Smeltė“ aktyviai inicijavo uosto kanalo korekcijas, nes siekia, kad į uostą įplauktų okeaniniai konteinervežiai. Iš čia konteineriai mažesniais laivais būtų išplukdomi į kitus Baltijos uostus.