Anot bendrovės „Vakarų laivų gamykla“ (VLG) generalinio direktoriaus Arnoldo Šileikos, šio doko įsigijimas taps investicijų generatoriumi, atveriančiu galimybes kurti ne tik naujas darbo vietas, bet ir naują pridėtinę vertę įmonių grupės užsakovams, pačiai įmonei, Klaipėdos uostui, miestui bei visai Lietuvai.
235 m ilgio ir 45 m pločio, 11.000 t sveriantis plaukiojantis milžinas buvo nupirktas iš bankrutavusios įmonės „Adriatic Shipyard Bijela“, įsikūrusios Juodkalnijoje.
„Siekiant doką parsigabenti į Klaipėdą, teko susidurti su nemenkais iššūkiais: tiek vykdant doko konvertacijos darbus, bankrutavusioje įmonėje, tiek ir nugalint Juodkalnijos biurokratinius formalumus, gaunant leidimus doko vilkimui, buksyravimui bei pačiai transportavimo operacijai“, – teigiama pranešime žiniasklaidai.
Bendrovė pranešime teigia dar turėsianti atstatyti ir modernizuoti doką, paverčiant jį šiuolaikišku ir maksimaliai automatizuotu įrankiu, didelių apimčių laivų remonto darbų, įgyvendinimui.
„Tai bus didžiausias dokas Baltijos šalyse. Jo įsigijimas suteiks laivų remonto veiklai naujas konkurencines galimybes remontuoti ne tik maksimalių parametrų laivus, bet ir įsisavinti naujus rinkos segmentus, remontuojant specialios paskirties laivus: ledlaužius, žvejybinius laivus, naftos platformas aprūpinančius laivus ir kt.“, – anksčiau teigė A.Šileika.
TAIP PAT SKAITYKITE: Į Klaipėdos uostą atkeliaus didžiausias Baltijos šalyse dokas