Antradienį, apie 7 val. Klaipėdos uoste planuojama priimti ilgiausią, plačiausią ir didžiausios talpos konteinervežį per visą uosto istoriją – „MSC Fortunate“.
Laivo, kuris priskiriamas post-panamax tipui, priėmimas Klaipėdos uoste įrodo, kad uostas pereina į kitą aptarnavimo paslaugų lygį – tampa ne tik linijinės laivybos uostu lyderiu Pabaltijyje, bet ir konteinerių paskirstymo centru.
Šis 274,67 m ilgio, 40 m pločio ir 5551 tonažo talpos laivas švartuosis prie LKAB „Klaipėdos Smeltė“ krantinių.
Bendrovės „Klaipėdos Smeltės“ kontrolinį akcijų paketą (2008 m,) įsigijusi tarptautinė uostų terminalų operatorė „Terminal Investment Limited“, kuri bendradarbiauja su Mediterranean Shipping Company (MSC), numato Klaipėdos uoste steigti konteinerių paskirstymo centrą Baltijos jūros regione.
Didžiausias iki šiol Klaipėdos uoste priimtas konteinerinis laivas buvo „MSC Aniello“ (ilgis – 259,5 m, plotis – 32,2 m, bendra laivo talpa – 4056 TEU).