Gegužė uostui buvo itin aktyvi – pasiekta rekordinė mėnesio krova, siekianti 3,19 mln. tonų jūrinių krovinių. Iki šiol geriausias mėnesio rezultatas buvo pasiektas šį sausį – 3,175 mln. tonų. Gegužę krova buvo 22,5 proc. didesnė, palyginti su praėjusių metų gegužės mėnesiu. Stipriai išaugo trąšų, generalinių ir skysčių krova. Augo ir naftos produktų perkrovimai. Smarkiai augo ir konteinerių krova. Konteinerių krova auga jau penktą mėnesį iš eilės. Dėl to atsirado naujų problemų – ėmė trūkti platformų kroviniams.
Per penkis šių metų mėnesius perkrauta tiek, kiek per visus 1999 metus.
Tačiau kol kas nerimą kelia mažėjantis keleivių srautas į Klaipėdą. Viliamasi, kad įsibėgėjus kruizinei laivybai šis rodiklis pagerės.
Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste jau pradėjo dirbti ir naujoji infrastruktūros ir plėtros direktorė. Ja tapo Roma Mučeckienė. Septynis kandidatus nurungusi statybos inžinierė uoste dirba nuo 2002-ųjų. R.Mučeckienė pakeitė Vidą Karolį, kuris atsistatydinimo pareiškimą direktoriui ant stalo padėjo prieš kelias savaites.
Šią savaitę uostas kviečia į įkurtuves – birželio 11-ąją bus oficialiai atvertas Šventosios uostas. Užbaigtas pirmasis etapas, kainavęs apie 4 mln. Lt.
Buvo išvalytas uostas, priekrantėje gylis dabar siekia nuo 2 iki 2,5 metro. Įrengtos švartavimosi vietos, dušai atvykėliams, flipas laivams pakelti.
Kaip teigė Airida Čėsnienė, atsakinga už Šventosios uostą, šiuo metu paklausa laikyti laivą ant vandens yra žymiai didesnė nei gali pasiūlyti Lietuvos uostai. Dar net neatvėrus uostelio jau sulaukta susidomėjimo.
Nustatyti ir Šventosios uosto tarifai, kurie bus konkurencingi ir Pilies, ir Nidos uostams. Para švartavimosi kainuos 30 Lt, 6–10 metrų ilgio laivą laikyti Šventojoje mėnesį atsieis apie 350 Lt. Tačiau laikant ilgesnį laiką bus taikomos nuolaidos.
Šventosios uostui atverti rengiama speciali regata „Šventoji–Klaipėda“.