Atnaujinta 16.37 val. Pasak bankroto administratoriaus Vaido Kašausko, laivas teoriškai dar priklauso UAB „Lokys“, nes nėra perregistruotas, tačiau praėjusią savaitę jis buvo parduotas iš varžytinių. Kas ir už kiek jį įsigijo, neskelbiama. Administratorius tik užsiminė, kad naujas savininkas įsigijo didelę dalį bendrovės turto, tarp jo yra ir minėtas laivas.
Atnaujinta 16.18 val. Pasak Klaipėdos uosto priežiūros tarnybos viršininko Arvydo Narmonto, apie nuskendusį laivą ir vos bekyšantį stiebą pirmadienį ryte pranešė bendrovės „Vakarų laivų gamykla“ darbuotojai.
Uosto direkcijos duomenimis, vilkikas priklauso bendrovei „Lokys“, jos atstovas teigė, kad penktadienį buvo laive ir jokių sutrikimų nepastebėjo. Tiesa, A.Narmontas neatmeta galimybės, kad tai gali tebūti noras pasiteisinti, nes nežinia, kas ir ar iš tiesų į laivą buvo užsukęs.
„Jei man taip nutiktų, aš irgi panašiai teisinčiausi. Gali būti, kad nuo šalčio suskilo vamzdžiai ir pradėjo vandenėlis bėgti, taip nutinka kartais. Galvoju, kad nesužiūrėjo iki galo. Jei vamzdžiai įtrūkę, kažkas laša, vanduo bėga, reikia imtis priemonių. Buvo pasitikėjimas viešpačiu Dievu, kad saugos ir tiek. Jei penktadienį nuvyko, atlydys buvo ne pirmą dieną ir turėjo matyti“, – kalbėjo viršininkas.
Uosto veiklai nuskendęs laivas netrukdo, nes šioje vietoje gylis nedidelis, laivai nešvartuojami.
Paskutinį kartą laivu plaukiota spalio 23 dieną, leidimas galioja iki kovo 28 dienos.
Pasak A.Narmonto, uosto veiklai nuskendęs laivas netrukdo, nes šioje vietoje gylis nedidelis, laivai nešvartuojami. Šiuo metu laivas apjuostas 42 metrų ilgio užtvaromis, tarša nedidelė, greičiausiai sklinda iš mašinų skyriaus.
„Savininkai žadėjo atvažiuoti ir greitai sutvarkyti, žiūrėsime, dar nebuvome susitikę“, – kalbėjo viršininkas.
Ar skirs savininkams baudą A.Narmontas negalėjo pasakyti. Viršininko nuomone, kartais geriau paaiškinti, pasikalbėti nei surašyti baudą. Iki šiol bendrovė didelių nusižengimų neturėjo ir laivu „normaliai plaukiojo“. „Įmonės problemos sustabdė darbą“, – sakė A.Narmontas. Bendrovė uoste turėjo ir dar vieną laivą.
Atnaujinta 15.32 val. 15min.lt žiniomis, nuskendęs laivas priklausė bendrovei „Lokys“ kuriai buvo iškelta bankroto procedūra, bendrovė likviduota, turtas parduodamas iš varžytinių. Anksčiau bendrovė užsiiminėjo hidrotechniniais darbais, uosto krantinių remontu, statyba, rekonstrukcija, inžinerinių ir vandens statinių statyba. Bendrovė vien Sodrai turi apie 1,2 mln. Lt skolų.
Prieš kelerius metus „Lokys“, kaip ir „Klaipėdos hidrotechnika“, buvo viena pagrindinių darbus uoste vykdžiusių bendrovių, tačiau pradėjus vadovauti Eugenijui Gentvilui buvo išaiškinta pirmtakų sudarytų įtartinų sandorių ir bendrovė bei uostas vis susitikdavo teismuose. Bendrovę bandyta gelbėti pradėjus jos restruktūrizaciją, 2010 metais ji turėjo apie 15 mln. litų įsipareigojimų,
Dar 2010 metais bendrovė „Lokys“ norėjo dalyvauti Klaipėdos uosto krantinės statybose, tačiau iš konkurso buvo pašalinta, mat paaiškėjo, kad taip ir nesusimokėjo apie 10 tūkst. Lt už laivo stovėjimą uoste. Nors bendrovė tąkart už statybas pasiūlė mažiausią kainą, paprašyta ją pagrįsti. Bendrovė atsisakė tai padaryti ir kreipėsi į teismą. Klaipėdos apygardos teismas pripažino, kad iš krantinės statybos konkurso restruktūrizuojama bendrovė „Lokys“ pašalinta teisėtai. Tuo metu buvo pradėta įmonės restruktūrizavimo byla, tai reiškia, kad įmonė jau turėjo skolų. Uosto advokatai stebėjosi, kaip „Lokys“, neišgalintis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai sumokėti 10 tūkst. litų už laivo stovėjimą uoste, drįso įrodinėti, kad yra pajėgus statyti krantinę ir vykdyti 16 mln. Lt vertės darbus.
15.04 val. Vilkikas „RVS 125“ nuskendo tarp bendrovių „Bega“ ir „Vakarų laivų gamykla“ krantinių. Aukų nėra. Pastebėta nedidelė tarša.