„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2009 03 16

Kleboniškio tilto remonto darbai bus pabaigti laiku (nuotraukos)

Lietuvos kelių ir tiltų tiesimo bendrovė „Kauno tiltai“, remontuojanti Kauno automagistralės (Kleboniškio) tiltą per Nerį, baigė vertinti šių metų vasario 23 dieną ant jo įvykusio autoįvykio žalą – ji siekia beveik 191 tūkst. litų. Nepaisant autoįvykio metu sukeltų problemų, „Kauno tiltai“ darbus žada baigti laiku – t.y. iki gegužės 30 dienos, teigiama išplatintame pranešime.
Pasak „Kauno tiltų“ vadovo, tilto remonto darbai turėtų būti baigti iki gegužės 30 dienos. (2009-01-26)
Pasak „Kauno tiltų“ vadovo, tilto remonto darbai turėtų būti baigti iki gegužės 30 dienos. (2009-01-26) / Eriko Ovčarenkos/15min.lt nuotr.

„Didžiausią rūpestį kėlė autoįvykio metu kliudyta deformacinė siūlė, tačiau jos geometrija buvo nepažeista ir pažeidimus deformacinės siūlės inkaravimo kilpose pavyko sėkmingai sutvarkyti vietoje, dalyvaujant gamintojo atstovams“, – sakė „Kauno tiltų“ techninis direktorius Aldas Rusevičius.

Daugiausia žalos per autoįvykį – už maždaug 70 tūkst. litų – buvo padaryta tilto aptvėrimams ir atitvarams. Taip pat nemažai kainavo avarijos padarinių šalinimas (sunkvežimio pakėlimas ir išvežimas, sunkvežimiu vežto maždaug 25 tonų stiklo paketų duženų surinkimas, išsiliejusio tepalo surinkimas ir kt.), suniokotas kompresorius ir palapinė bei deformacinės siūlės remontas.

Objektas yra draustas, ir tikimasi, kad žalą atlygins draudikai.

Anot A. Rusevičiaus, nors autoįvykis turėjo didelę įtaką ir taip įtemptam darbų grafikui, „Kauno tiltai“ dėjo ir tebededa visas pastangas, kad būtų pasivytas ankstesnis tempas ir neatsisako planų transporto srautą paleisti Kleboniškio tiltu dar balandžio pradžioje. Jau vykstant transporto judėjimui bus tęsiami kūgių tvirtinimo darbai.

Kleboniškio tiltas, nusėdęs šių metų sausio 5 dieną, į reikiamą projektinę padėtį buvo atstatytas šių metų vasario 5 dieną.

Abiejose tilto atramose kovo pradžioje jau buvo sumontuoti naujieji lankstai, šiuo metu montuojamos deformacinės siūlės. Naujieji lankstai pagaminti Vokietijoje pagal naujausias technologijas ir leis tiltui, esant sunkesnei apkrovai, judėti ne tik išilgine kryptimi, bet ir skersine.

Tiltas statytas 1981 metais pagal projektavimo instituto „Lietkelprojektas“ parengtą projektą. Nuo to laiko transporto srautai per šį tiltą išaugo dešimtis kartų, todėl jo apkrovimo normos pastaruoju metu buvo maždaug 2 kartus viršijamos. Kapitališkai Kleboniškio tiltas nebuvo remontuotas nė karto.

Šalia įgriuvusio tilto esantis kitas tiltas statytas dar 1964 metais, jo projektas parengtas Minsko projektavimo institute „Belgiprodor“. Nors tiltai iš pažiūros analogiški – jų perdangos konstrukcijos skiriasi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs