Kreipiuosi į Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėją Paulių Kerą ragindama palikti savo automobilį bei sėsti į viešąjį transportą.
Kiekviena rytą tenka važiuoti 12 troleibuso maršrutu nuo stotelės „Topolis“ iki Petrašiūnų stotelės „Kausta“. Nemaža atkarpa, tiesa? Troleibusuose nežmoniškas šaltis, neįmanomą sėdėti viduje. Bet kodėl vairuotojai savo kabinose sėdi su megztiniais, be pirštinių, be kepurių? Ar čia naujas taupymo būdas?
Mano maršruto pradžia – 9.00 val. Tuo laiku šio maršruto tvarkaraštyje nėra nei vieno maršruto laiko pažymėto skiriamuoju ženklu geltonai. Beje, tas maršrutas taip pat pritaikytas neįgaliesiems.
Vakarais iš stotelės „Kausta“ važiuojant tenka drebėti. Tarkim, troleibusas grįžta į parką, bet jis vis tiek taip pat ima mokestį už vienkartinį bilietuką, stoja kiekvienoje stotelėje, bet kai kurie iš jų net nesivargina šviesų viduje įjungti.
Kodėl reikėjo nuimti populiarujį mikriuką pažymėtą 33-čiuoju numeriu, kuris važiuodavo nuo Kauno klinikų iki Petrašiūnų, ir niekada nemačiau, kad važiuotų tuščias. Ar man reikia sėsti į 43-iajį autobuso maršrutą, šiltai nuvažiuoti iki Autobusų stoties bei iš ten perlipti į mikriuką kuris taip pat nuveš šiltai iki Petrašiūnų?
Ne aš viena tokių nusiskundimų turiu. Labai daug žmonių šneka, bet niekas nedrįsta to viešinti. Su visų maršrutų troleibusais yra bėda.
Komentuoja Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras:
Vadovaujantis Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėmis, viešojo transporto priemonių salonai turi būti šildomi kai oro temperatūra nukrinta žemiau 0 laipsnių pagal Celsijų.
Šiuo metu visų miesto viešojo transporto priemonių šildymo sistemos yra įjungtos maskimalia galia. Jei keleiviai pastebi transporto priemonių, kuriose vis dar neįjungtas salono šildymas, prašome apie tokias transporto priemones skubiai informuoti bendrovę "Kauno autobusai" arba savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrių.
33 asis maršrutinių taksi maršrutas buvo panaikintas, kadangi visiškai dubliavo 9 ir 12 troleibusų maršrutų trasas. Ši maršrutų pertvarka leido ženkliai padidinti 9 ir 12 maršrutų troleibusų reisų skaičių.
9 ir 12 troleibusų maršrutai perveža 20 kartų daugiau keleivių nei 33 maršrutinių taksi maršrutas, todėl būtent šiems maršrutams ir buvo skirtas prioritetas.