2020 04 22

Kodėl verta rinktis „Ignitis“ savitarną? Kalba senjorai

Daugiau nei mėnesį besitęsiantis karantinas gali būti ne tik krizė, bet ir galimybė. Pavyzdžiui, išmokti ką nors naujo. Kol vieni nuotoliniu būdu mokosi groti būgnais, kiti – užsienio kalbos, senjorams šis laikas – gera proga pradėti naudotis interneto paslaugomis. Juolab, kad karantino metu jiems rekomenduojama vengti viešų vietų, taip pat ir prekybos centrų. Būtent juose nemaža dalis pensininkų iki šiol atlikdavo kasmėnesinį ritualą – mokėdavo mokesčius.
Karantinas – geras metas senjorams pradėti naudotis „Ignitis“ savitarnos paslaugomis
Karantinas – geras metas senjorams pradėti naudotis „Ignitis“ savitarnos paslaugomis / „Ignitis“ nuotr.

Bendrovė „Ignitis“ primena, kad karantino laikotarpiu senjorai saugiai sumokėti mokesčius gali savitarnos platformoje. Kodėl verta rinktis šią savitarną? Geriau nei reklama kalba konkretūs pavyzdžiai – ją jau išbandę žmonės.

Panevėžiečiai Angelė ir Vytautas iki karantino visus mokesčius mokėdavo prekybos vietose esančiuose „Perlo“ terminaluose. „Tačiau dabar sąžiningai laikomės rekomendacijų niekur neiti, todėl atėjus mokesčių mokėjimo laikui nutariau pasižiūrėti, kur galėčiau apmokėti sąskaitas internetu. Taip atsidūriau „Ignitis“ savitarnos puslapyje. Dešiniajame kampe pamačiau, kad galima prisijungti per elektroninę bankininkystę – taip ir padariau. Tačiau tada kilo daugiau klausimų. Pasižiūrėjau, kad pačiai susigaudyti gali būti sunku. Todėl susiradau telefoną ir paskambinau. Malonus konsultantas žingsnis po žingsnio pasakė, ką daryti – susiorientuoti buvo labai lengva“, – prisiminė pašnekovė.

Kompiuterio ekrano nuotr./„Ignitis“ savitarna ir prisijungimo būdai
Kompiuterio ekrano nuotr./„Ignitis“ savitarna ir prisijungimo būdai

Ji neslėpė maloniai nustebusi, kad savitarnoje taip lengvai rado visus reikalingus paslaugų tiekėjus. Bet geriausia, anot panevėžietės, kad prisijungus nebe pirmą kartą sistemoje iš naujo nebereikia pildyti duomenų.

„Kai visi duomenys suvesti, apmokėti sąskaitas gali vos per kelias minutes“, – džiaugėsi Angelė. Pasak jos, jei ne karantinas, su vyru greičiausiai ir toliau būtų mokėję mokesčius prekybos vietose.

„Tai buvo įprotis. Vytautui patinka pasivaikščioti. Susirašydavo visus duomenis – elektros, vandens, dujų parodymus ir kt., ir nueidavo į prekybos centrą. Stovėdamas eilėje dar su pažįstamais pasišnekėdavo. Bet dabar į tą eilę mes tikriausiai nebegrįšime ir po karantino“, – juokėsi Panevėžyje gyvenanti moteris.

Savitarnos privalumus įvertino jau anksčiau

„Ignitis“ savitarna naudojasi ir klaipėdietė Valerija. Ilgus metus mokytoja dirbusi moteris jau keletą metų yra pensininkė. Greičiausiai pedagogo darbas ir įgimtas smalsumas paskatino gana anksti pradėti naudoti internetą ir jame siūlomas kasdienes paslaugas: elektroninę bankininkystę, interneto parduotuves, portalus ir pan. Pokalbių programa „Skype“ ji bendrauja ir su vaikais: užsienyje gyvenančia dukra ir jos šeima bei kitame Lietuvos mieste gyvenančiu sūnumi. Pastarasis iki pandemijos būdavo dažnas svečias uostamiestyje. Tačiau dėl karantino net ir su juo tenka susitikti tik virtualiai.

Su vyru Klaipėdoje gyvenanti Valerija sakė jau nepamenanti, kada paskutinį kartą mokesčius mokėjo ne internetu. Išbandžiusi įvairius mokėjimo būdus, galiausiai atrado „Ignitis“ savitarną.

„Kaip tik neseniai sumokėjau už sodo elektrą per „Ignitis“ savitarną, – sakė senjorė, paprašyta pasidalinti mintimis apie šią platformą. – Man ten viskas patinka. Svarbiausia – paprasta apmokėti sąskaitas, mokant per elektroninę bankininkystę“, – savo nuomone pasidalino senjorė.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./„Ignitis“ savitarna
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./„Ignitis“ savitarna

Pasak jos, vienas didžiausių www.ignitis.lt/savitarna privalumų – aiškus tiekėjų ir paslaugų išdėstymas. Tai vyresnio amžiaus žmonėms ypač aktualu.

„Tame puslapyje viskas aiškiai atskirta: kur dujos, už ką ir kiek mokėti, kur viena elektra, kur kita. Pasirenki, už ką nori sumokėti, deklaruoji parodymus – iš karto rodo, kiek reikia sumokėti. Tada pasirenki savo banką ir sumoki. Jeigu senjorai naudojasi kompiuteriu ir elektronine bankininkyste, labai patogu iš karto sumokėti visus mokesčius – nereikia jungtis dar kartą“, – pastebėjo pašnekovė.

Savitarnoje galima ne tik sumokėti mokesčius už komunalines paslaugas, bet ir pratęsti sutartis, užsisakyti ir atsisiųsti reikiamas pažymas, laikinai nutraukti elektros tiekimą ir pan. Tačiau senjorams tokios paslaugos nėra aktualios. Jomis nėra naudojusis ir Valerija. Vis dėlto, jos nuomone, kuo daugiau paslaugų siūloma vienoje vietoje, tuo geriau.

Bendraamžiams ji rekomendavo skirti laiko ir pradžioje tiesiog pabandyti prisijungti prie savitarnos bei rasti reikiamą paslaugą. „Jei žmogus moka naudotis internetu, greičiausiai ir ten (savitarnoje – red. past.) greitai susigaudys“, – įsitikinusi pašnekovė. Galiausiai visada galima pasikonsultuoti su artimaisiais. Svarbiausia – išdrįsti klausti ir nelikti su baime vienam.

Senjorai sudaro 15 proc. visų vartotojų

Paprasta, aišku ir patogu – taip galima būtų pavadinti „Ignitis“ savitarną, kurią jau įvertino nemažai senjorų. Bendrovės duomenimis, iš viso mokesčius čia moka ir kitomis paslaugomis naudojasi 15 proc. vartotojų, kurių amžius virš 65 m.

Vienas didžiausių privalumų, kuris ypač aktualus vyresnio amžiaus vartojams, tai – jog platformoje visi duomenys suvedami automatiškai: tarifai, rodikliai, mokėjimo koeficientai ir t.t. Sistema atlieka pakeitimus ir tuomet, kai pasikeičia, pavyzdžiui, paslaugos teikėjas arba jo pavadinimas. Vartotojas, esant reikalui, pakeitimus taip pat gali atlikti – pakeisti ar pridėti naujus paslaugų teikėjus. Tarp jų – tiek didžiausios Lietuvos įmonės, savo paslaugas siūlančios visoje šalyje, tiek mažesnės, kurių klientai – konkrečios gyvenamosios teritorijos (gyvenvietės, rajono, apskrities ar regiono).

Norint susikurti savo paskyrą „Ignitis“ savitarnoje užtenka trijų žingsnių:

1. Užsiregistruoti ir užpildyti paskyrą;

2. Vieną kartą įvesti komunalinių ir kitų paslaugų tiekėjų sutarčių informaciją;

3. Sumokėti už visas paslaugas (elektra, dujos, vanduo, šildymas, televizija, internetas) vienu mygtuko paspaudimu.

Suprasti akimirksniu

  • 2019 m. rugsėjį atlikta reprezentatyvi „Spinter tyrimai“ apklausa rodo, kad 76 proc. apklaustųjų drovisi prašyti pagalbos iškilus bet kokiems klausimams dėl naudojimosi išmaniaisiais įrenginiais ir internetu – daugiausiai klausti gėdijasi vyresnio amžiaus gyventojai, kuriems virš 56-erių.
  • 2020 m. duomenys rodo, kad „Ignitis“ savitarnos paslaugomis naudojasi 500 tūkst. vartotojų. Didžioji dalis šią platformą naudoja dėl galimybės patogiai atsiskaityti internetu už įvairias komunalines paslaugas.
  • Bendrovės duomenimis, „Ignitis“ savitarną jau įvertino nemažai senjorų – iš viso mokesčius čia moka ir kitomis paslaugomis naudojasi 15 proc. visų vartotojų, kurių amžius – daugiau nei 65 m.
  • Daugiau nei 250 – už tiek įvairių paslaugų tiekėjų suteiktas paslaugas galima atsiskaityti „Ignitis“ savitarnoje. Užsukite į Ignitis.lt/savitarna.
  • Saugokite save ir savo artimuosius. Likite namuose, už namų ūkio paslaugas atsiskaitykite internetu arba pasinaudokite mokesčių atidėjimo galimybe, paskambinę numeriu +370 611 21802.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis