Eksperto teigimu, rinkimuose žmogus dažniausiai vadovaujasi širdies ir proto balsu – už vieną kandidatą atiduoti norisi vedamam emocijų, tuo tarpu kitas patraukia racionaliais argumentais.
„Daugelio rinkėjų sprendimas vyksta širdyse ir galvose, tačiau galutinis sprendimas vyksta iš to politiko pažinojimo, matymo ar rankos paspaudimo. Juk sakoma, kad politikui nėra geriausio būdo patraukti rinkėjo, kaip paspausti ranką ir pažiūrėti į akis“, – laidoje kalbėjo A.Šuminas.
Tiesa, eksperto teigimu, rinkėjui derėtų susimąstyti ne tik apie politiko kalbas, bet ir apie racionalius jo sprendimus, jei yra galimybė, įvertinti atliktus darbus.
„Atkreipti dėmesį į visumą. Pasižiūrėti, kas tai per žmonės, kokios jų programinės nuostatos, pažiūrėti, ką jie žada, ar tie pažadai yra realūs, o ne populistiniai lozungai, siekiant bet kokią kaina patraukti rinkėjus, realybėje visiškai neįgyvendinami. Nepamiršti, ar tie kandidatai yra kažką nuveikę praeityje“, – LRT TELEVIZIJAI sakė A.Šuminas, siūlęs ypatingą dėmesį atkreipti į naujus politinius gelbėtojus.
Komunikacijos specialisto teigimu, pastaruoju metu politikai persikėlė į socialinę erdvę, tiesa, ne visada jiems pavyksta tinkamai iškomunikuoti tam tikras žinutes, o šie rinkimai bus pirmieji tikri rinkimai socialinėje erdvėje.
„Galime tikrai sakyti, kad šie rinkimai – tikrieji pirmi „Facebook“ rinkimai. Praktiškai visi politikai šioje erdvėje yra aktyvūs, o tai puiki galimybė rinkėjui pažinti politiką, pažiūrėti, ką jis sako, kokiu turiniu dalijasi ar kaip komunikuoja“, – laidoje kalbėjo A.Šuminas.