„Šiandien buvo laikinai uždaryti du „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrai Klaipėdoje ir Šiauliuose. Tai teko padaryti Šiaulių klientų aptarnavimo centre dirbusiai darbuotojai nustačius COVID-19 infekciją. Klaipėdos klientų aptarnavimo centrą uždarėme prevenciškai, susiejus bendrus minėtų skyrių darbuotojų kontaktus“, – skelbė „Ignitis“ atstovai.
„Kadangi šiuose centruose susidūrėme su koronavirusinės infekcijos grėsme, buvo imtasi visų būtinų priemonių siekiant užkirsti kelią galimam viruso plitimui: patalpos buvo dezinfekuotos, glaudžiai bendradarbiaujama su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru (NVSC), testuojami darbuotojai, informuojami kontaktą turėję asmenys.
Abu klientų aptarnavimo centrai veiklą atnaujins tik tuomet, kai bus visiškai užtikrintas darbuotojų ir lankytojų saugumas. O kol kas šių centrų klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu – tel. 1802 arba savitarnos svetainėje e.ignitis.lt.“, – skelbiama išplatintame įmonės pranešime.